Toch maar een poging gedaan om haar actief te krijgen, en gelukkig kreeg ik daar hulp in, de jackies Floor en Maud zagen een partijtje opjagen wel zitten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Donja schreef:Mooi zwartbruin aan het worden !!
En een merrieveulen van een appie-ouder en dan zonder ook maar 1 witte haar.. heb er hier ook 1 staan..
Maar ze showt lekker Maaike! Als ze loopt doet ze het goed. Neem je haar mee naar de NK ?
Neonlight schreef:Ze staat ingeschreven, maar de keuring is de eerste zaterdag van september, en zo ook een wedstrijd in Almkerk. Laatste 2 jaar voor de keuring gekozen, dit jaar toch maar voor die wedstrijd in Almkerk gekozen, daar hebben we dus ook ingeschreven. We hebben al weinig wedstrijden, en ik ben al blij dat Jan de wedstrijd ieder jaar wil opgeven om naar de keuring te gaan, maar ik vind het ook wel sneu voor hem, en ik ben van hem afhankelijk. Ze is toch effen, dus ga ik liever volgend jaar als ik hopelijk wel weer een spikkelveulen heb.
Ze kan vreselijk goed bewegen, en zal op haar sloffen een 1ste premie halen, want goed gebouwd is ze ook, maar voor Neon heb ik ook geen 1ste premie-veulens meer nodig, alleen een 1ste premie 3-jarige voor het preferentschap.