Voor de mensjes van bokt die mij nog niet kennen zal ik mij even voorstellen.
Kyra, merrie, haflinger, 30 maart 2011.
Mijn moeder is de super stoere en knappe Pé Pé en mijn vader is de knappe en grote No Limit

mischien dat ik daarom al zo grote stoere dame aan het worden ben.
Helaas heb ik vanaf begin vd week wat last van mijn beentjes, hele ontstoken ogen en een bult op mijn kaak.

Gisteren is er een raar mens bij mij langs geweest, die ging met allemaal rare dingen naar mij luisteren, met iets wat ik nog nooit gezien heb in mijn mooie dikke haflinger billen voor me temperatuur en aan mn ogen zitten. Ik vond het maar vreemd maar was uiteraard heel braaf. Wat verwacht je anders van zo stoer kind.

Ook moest ik een stukje rennen, maar dat wilden ik eigenlijk niet. Ik was al een paar dagen wat down, maar uiteindelijk toch gedaan voor me baasjes. Toen liep ik wel goed zei het dierenarts vrouwtje. Maar het zou heel goed een beginnend virus kunnen zijn, want mijn lieve baasjes vertelden dat ik af en toe wel echt rare pasjes maakten en stalgenootje vond dat ook. Nu heb ik een oogzalfje die de mensjes heeeeel vaak komen smeren en heb ik een ontstekingsremmer. Me baasjes waren vandaag een boterham vergeten om het op te doen, maar ik lusten het zo ook. Op baasje haar hand was wat geknoeit, maar ik likten het dapper er va af.

Vandaag dacht ik dat ik een hengstje was en ik mama wel kon berijden, baasje stond toevallig met haar camera te filmen.
http://www.youtube.com/watch?v=_qGM6_q5vx0
Hier dan wat foto's van mij en mijn knappe moeders.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Ik vond mama haar mooie blonde haren trouwens errrrug lekker, maar ze groeien alweer goed aan.

Tot de volgende keer maar weer, een reactie zou leuk zijn.