Ik ben vandaag alweer 2 maanden oud en dus moest ik weer op de foto (dat moet ik bijna elke dag, maar dat is voor mijn Tifosi op Bokt, niet voor mijn Baassie

Voor als je me nog niet kent: Ik ben Sublime's TiSento, een palominohengst, geboren op 12 mei 2011. Mijn papa is de perlino Welsh Cob Sublime Sponté (van YWC hier op Bokt) en mama is de Haflinger Daisy.
Als je benieuwd bent naar de eerste 2 maanden van mijn stoere leven, neem dan eens een kijkje in mijn vorige topics:
Toen ik nog een Baby Inside was a.k.a. Bebie Zebra Pion:
[KS-ITP] Bijzonder kleurtje in de maak (Haflinger x Welsh Cob)
[KS-ITP] Goktopic: Haflinger x Welsh Cob Perlino
En EINDELIJK kwam ik dan op 12 mei 2011, na 355 dagen, ter wereld:
[KS-ITP] Bijzonder kleurtje is gemaakt (en bijzonder is hij zeker!)
[KS-ITP] TiSento's nieuwste TiVontuur
[KS-ITP] TiSento's eerste foTishoot (3 wk oud) *vervolg foto's pag 2*
[KS-ITP] 12-05-2011: Kleine Ti 12-06-2011 Stoere Ti
Goed, en nu is het dan tijd voor de foto's. We zijn hier niet voor niets bij Kraamstal in Ti Picture

Eerst even een stapje terug in de tijd.
Drinken bij mama toen ik 12 uur oud was en vandaag, 2 maanden oud.

(mama speelt voor gemaskerde vrouw, omdat haar neus heel erg verbrand is en dat doet auw)
Mijn hoofdje, 12 uur, 1 maand en 2 maanden oud

En dan nu nog wat foto's van vandaag
Hier ben ik dan, 2 maanden oud. Word ik nou niet iedere dag knapper?

Baassie van papa vind lama-imitaTIes niet leuk. Ik hoop dat hij wel houdt van geit-imitaTIes

Ik begrijp nog steeds niet waarom ik zulke lange benen heb gekregen

Gelukkig kan ik ze inmiddels wel netjes opvouwen (met mijn ogen dicht)

En als ik in de greppel ga staan, kan ik tenminste eten, zonder in spagaat te moeten. Slim he, van mij?

Hoezo, het gras aan de overkant is altijd groener? Ben ik dan echt kleurenblind?

PomTIdomTIdom, ik heb mama heus niet nodig. Ik heb toch geen dorst?

Mijn Grote Liefde... Kijk mij eens indruk maken

Kussie??

Als jullie nou snel veel berichtjes plaatsen, dan volgen er op pagina 2 hele leuke foto's van mij en de Knappe Vrouw met de voetbal