Green Gems Dragòn (Madelief van 't Schouwse Oekje x Round Table Dragonfly), een Dunalino minihengstje (die ook silver zou kunnen dragen, maar dat moet dan nog getest worden). Kerngezond en erg mooi (vind ik zelf....)
Dragòn is vernoemd naar zijn papa, maar aangezien alle veulentjes van Madelief een kruidennaam hebben spreek je het niet uit op zijn engels, maar als het Nederlandse kruid....
Geniet mee!
Om iets voor 2 ging het geboorte alarm af, ik lag net in bed en mijn man kwam net thuis na een avondje kroeg met vrienden. Dus ik nam al aan dat het vals alarm was, maar nee! Daar lag een licht gekleurd hoopje paard op de grond:

Het was koud en Madelief was een beetje confuus met haar lijf leek het, dus maar even helpen droogwrijven. Madelief kwam ook weer fijn helpen, al had ze nog fiks last van weeën.

Kennismaken met zus Rosemary:

Een kus van mama:

Nageboorte kwam er vrij snel af en Dragòn is een stoere man die heel snel de weg naar de melkbar kan vinden!

Ik kon dus vrij snel een uurtje gaan slapen. Bij het ochtendgloren nog weer even gekeken en alles ging goed!

Vanmorgen vroeg lekker met mama alleen in een wei met heel veel gras!

Is het geen dotje?