Vandaag Woody maar eens geschoren. Om 3 redenen: Ik wilde weten wat er onder al dat haar zat, hij had zijn koppie half kaal geschuurd, en hij moest op de foto voor de verkoop.... Dus zo gezegt zo gedaan. Een vriendin van me is een ervaren scheerster en shower en die heeft me geholpen en had ook nog eens mooie showhalsters bij! Hij was nog best braaf! Ik moest me inhouden om hem niet helemaal te scheren
Wel grappig dat op zijn hals het roan er gelijk zo duidelijk uit komt
jody87
Geplaatst: 02-06-11 18:00
Wow Stef wat een stelten op die 2de foto! Erg mooi hoor!
Verdikke, die vraag krijg ik elke keer! Op het moment dat mama ooit te koop komt ben je de 10e op de lijst, goed?
Fleurrr_
Geplaatst: 02-06-11 22:21
Aawh mama is gewoon zo ontzettend leuk! Maar ik heb even in je profiel gespiekt en gezien hoe goed ze het bij jou heeft, Ik weet zeker dat ze niet weg wil!
galgo
Geplaatst: 03-06-11 12:21
stef schreef:
Verdikke, die vraag krijg ik elke keer! Op het moment dat mama ooit te koop komt ben je de 10e op de lijst, goed?
Mama gaat maar 1 kant op ....... en dat is de mijne
waarom heb je hem niet helemaal geschoren ziet er wat raar uit maar wat een mooie pony zeg
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-11 22:40
Waarom niet helemaal geschoren, omdat ik geen zin heb om met dekentjes te klooien en ik het niet nodig vind bij een veulen wat 6 weken oud is. In augustus gaat ie kaal voor de keuring, das vroeg zat.
galgo schreef:
Mama gaat maar 1 kant op ....... en dat is de mijne