Vandaag ben ik met mijn mama Daisy verhuisd naar het weiland. En dat is een nieuw topic waard

Mijn topics van toen ik nog een Baby Inside was:
[KS-ITP] Bijzonder kleurtje in de maak (Haflinger x Welsh Cob)
[KS-ITP] Goktopic: Haflinger x Welsh Cob Perlino
Mijn geboortetopic:
[KS-ITP] Bijzonder kleurtje is gemaakt (en bijzonder is hij zeker!)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanmorgen kwam Baassie heel vroeg.. Dat is gek, want ze slaapt altijd graag uit

Mama kreeg een zwart leren ding om haar hoofd. Nooit eerder gezien, maar het smaakte me best goed

We liepen ons huis uit, dus ik huppelde rechtdoor naar de bak zoals iedere dag, maar mama ging met Suus-mens de andere kant op

Tja, als stoere hengst moet je je moeder beschermen, dus huppelde en steigerde ik achter haar aan. Beetje jammer dat Baassie me vast had (ik kan heus wel voor mezelf zorgen hoor..).
We gingen een hek door en daar was de grond groen. Gek joh! En die sprietjes kriebelden onder mijn hoeven.
Dus deed ik maar stuiterstuiter achter mama aan.
Toen werd dat groene spul ook nog een heel hoog en toen wist ik EINDELIJK waarom ik van die lange benen heb gekregen

Na een stukje verder gehuppeld te hebben, gingen we weer een hek door en daar stonden beesten die wel wat van mama en mij weghebben.
Alleen waren er een paar GROOT en zwart en er is er eentje bruin met wit gevlekt, dat was pas raar...
Maar.... ik zag ook een klein zwart paardje, iets groter dan ik. Misschien ga ik die wel als nieuwe bal gebruiken (ik durf dat heus wel, maar zij vindt me nog een beetje te stoer. Snap ik wel hoor

Hier zijn de foto's van mijn eerste dag met mijn hoefjes op het gras:
Waar ben ik nou weer beland???

Nieuwsgierige rare, grote, zwarte en gevlekte paarden:

Baassie zegt dat ik zo veel op mama lijk, maar dat is niet zo, want ik is stoer!

Je kan hier wel veel harder, verder een makkelijker rennen dan in de bak:

Kijk mijn moedertje gaan (mijn melk is slagroom aan het worden nu. Mmmmmmmmmm...

Gekke bekken trekken kan ik hier ook!

Nou, ik ga spelen, tot morgen!!