Vroeger plaatste ik nog wel eens topics van mijn eerste pony, maar ben er daarna eigenlijk maar weer mee gestopt. Maar ik vond deze leuke foto's van onze Sammie toch wel leuk om samen met jullie te delen. Sammie is een Barock Pinto hengstje van 9 maanden. Sammie is een echte knuffelkont. Hij staat bij gewoon bij onze paarden in de kudde samen met 2 andere hengstjes en 2 ruinen, en dat gaat super! Nou, genoeg gepraat.. Zie hier onze lieve ventje:
@ LiiNd_Y: Dankje, jij hebt zelf ook een leukerd zeg! Nee Sammie is niet van Bonte Willem. Sammie is van Bart uit Damwoude.
@ BraveSpots: Dankjewel!
rocymax
Geplaatst: 22-05-11 17:41
Es, wat een heerlijk topicje van je Sammie. Hij is zo mooi en lief Je weet het , jouw smaak is mijn smaak Ik vind al jouw paarden leuk Hele mooie fotos, hij gaat zelfs op zijn knieeen om te spelen
Wow wat is Sam al gegroeid Es. Hij was al mooi maar word steeds mooier. Ben zo benieuwd hoe hij zal zijn al hij helemaal is uitgegroeid. Prachtige foto´s, je boft maar met zo´n knappert
Jette
Geplaatst: 22-05-11 22:18
wat een leukerd! ik vind zijn tekening ook echt gaaf, aan de ene kant bijna helemaal wit aan aan de andere kant echt zo'n stip en daarnaast lijkt het wel of de verf op was echt een beetje doorschijnend.
@ onley: Bart heeft hele mooie veulens op de wereld gebracht, maar Bart zelf is ook een pracht hengst al vind ik het zelf. Toen ik Sammie kocht stond zijn vader naast hem, en wauw ik was meteen verliefd, wat een paard was dat!
@ Brenda: Dankjewel! Ja ik ben zelf ook super benieuwd hoe hij is als 3 jarige. Of onder het zadel... Maar nog even een aantal jaartjes geeduld
@ vizsla_love: Haha leuk he? Wij vinden het zelf altijd net een afdruk van een hand lijken.
Ik geloof dat hij niet 100% bont fokt, maar wel een hoog percentage. Hij staat bij manege Vrieswijk in Damwoude, hun site http://manegevrieswijk.nl/index.html. Ik geloof dat daar wel meer info over hem staat, en anders kan je hun altijd bereiken.