Neon: zie ik daar echt geen appie-oogjes? Zowiezo een prachtveulen hoor, maar het valt wel op
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 13-05-11 16:09
Wat een mooie foto's zijn het geworden. Vooral Neon met oren naar voren, dat is uniek. (Dat ze rent overigens ook. ) Ik vond het erg gezellig ook, zo dicht bij elkaar zitten en elkaar dan voor het eerst ontmoeten, dat moet eigenlijk niet kunnen.
Wittepit, er zit wel wat wit aan de binnenkant, maar ik vind het moeilijk om te zien of het echt een ronde pupil is. Naar mijn idee is de pupil eigenlijk te groot voor een appie-oogje.
Ze heeft wel mensenogen! Die oren van Neon! Had je een hengel met een wortel eraan buiten beeld? Erg leuke serie!
supertammy
Geplaatst: 13-05-11 16:37
Wat een mooie foto's! Neon staat er ook stralend op, dat zijn we inderdaad niet echt gewend. En dan natuurlijk de knappe baby. Misschien geen appie, maar wel een hele mooie kleur zo. En wat een prachtig hoofdje. Ik ben fan!
obelix
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-11 16:38
Bedankt voor de complimenten !!
Apple
Geplaatst: 13-05-11 16:38
Wat een mooie foto's Die ene dat moeders en dochter zo op de camera komen afdraven, echt Pas De Deux
De foto's zijn prachtig! Maar je had dan ook wel 2 hele goede modellen voor je camera staan!
Suzanne37
Geplaatst: 13-05-11 17:18
Wat een mooie foto's en wat een prachtig veulen en mooie merrie! Enorm goed gefotografeerd. Ik vind het alleen jammer dat de merrie haar halster om heeft op de foto's.
Suzanne, halster heeft ze altijd om, voor de staleigenaar wel makkelijk, die zet haar normaal binnen en buiten. En ik denk dat zonder halster het niet mooier was. De merrie heeft een heel lang neusbeen (Kantje's Ronaldo eigen ) en het halster breekt het wat. Zonder halster valt het enorm op.