Het was eigelijk de bedoeling er maar 1 te kopen

bangerig en verlegen in een stalletje zag staan en als enige steun elkaar hadden ,was de keuze al gauw gemaakt

Ik zal maar gauw mijn verhaal afkappen anders is het zoveel leesmateriaal voordat je bij de fotos aankomt

De dag dat ze bij mij kwamen heb ik ze gelijk de wei in gedaan en dat vonden ze wel wat

Al gauw brak de winter flink door en de veulens waren alweer wat verandert kwa kleur en een wintervachtje gekregen

Jade even wat leuk draven

Beetje spelen is ook leuk

De schattige veulens kregen al gauw een wat ander koppie toch ietsje volwassener

Nog een laatste sneeuwfoto klein beetje stoeien met hun nek ..

Weer een paar maanden verder lag er geen sneeuw meer maar dan kan je wel beter draven en je gangen laten zien dit is Wietse

Even nog een foto van het showen

Stilstaan en leuk naar de camera kijken kunnen mijn mannen ook hoor!

Maar op een gegeven moment moest toch uitgevonden worden wie de baas was en dat is wietse geworden

Daarna zijn ze gecastreert want ze hadden op een gegeven moment toch bestwel vaak praatjes tegen elkaar

En nu is het alweer mei en zijn mijn mannen bijna 1 jaar oud!
Deze fotos zijn vandaag gemaakt . Ik wilde wietse eigelijk verkopen omdat ik er nog steeds niet veel klik mee heb maar helaas toen er vd week mensen kwamen kijken die erg geschikt waren voor wiets bleek hij kreupel

Zo kwam hij aangelopen

Daarna werd er gelijk gevoert

En toen vond Wietse het tijd om wat te rennen

Jade had geen zin in de camera vandaag

Even nog een kiekje met hun buurvrouw

Wietse word op dit moment bijgevoert hij is wat schraal maar dat komt ook een beetje omdat hij een streskipje is
Ze krijgen ook allebei Jaarling brok van Cavalor
en de wei is kaal omdat hun in de winter ook in de wei hebben gestaan enzo maarja ze krijgen nu elke dag kuilgras gevoert dus komen niks tekort. Maar ik heb hardstikke genoten van deze veulen en geniet er nog steeds van ga ook elke dag zelf voeren en laat om de kleinste dingetjes de dierenarts al komen