Gisteravond heb ik tot half 10 bij de stal gezeten en na een tijdje was ze weer rustig du ben ik maar naar huis gegaan omdat ze waarschijnlijk niets spannends zou gaan doen.... Maar eenmaal thuis voelde het toch niet goed en dus heb ik de staleigenaresse een smsje gestuurd dat ik tussen 23.30 en 00.00 toch nog even wilde gaan kijken, zo gezegd zo gedaan!
Ik kwam aan op stal en hoorde in het begin van onze gang al een luide kreun.... Ik snel naar Chennai dr staldeur gelopen en met mn kleine lichtje even een blik geworpen en ja hoor, pootjesblaas!!!! Dus snel de lampen aangedaan en staldeur open, pootjes en neusje waren er al en dus vlies opengemaakt en pootjes vastgehouden. Na 3 flinke weeen lag het er langs!
Chennai is helemaal verliefd op haar zoon!!! Zo mooi om te zien hoe dat instinct ineens gaat werken zeg!
Oke genoeg gel*lt want jullie willen foto's zien!!!!
Meet Dazzle Me CL, zoon van de gave hengst Don cremello du Bois en van mijn 1e eigengefokte meisje CubaLibre's Chennai (v: Horatio of Siam AVS)
Geboren op 26 april om 23.47u na een dracht van 331 dagen
Helaas geen bevallingsfoto's aangezien ik alleen op stal was en tja, dat gaat niet echt samen he.... Helpen EN foto's maken!
Net geboren
En dan sta je net.... En is je mama meteen in de buurt!
melkbar eindelijk gevonden!!!
en voor nu even de laatste:
Mama denkt: Kind je smaakt PRIMA!!!!
En wat vinden jullie van ons knappe mannetje???? Ik ben er superblij mee, hij heeft het perfecte hoofdje (erg sjeik) en lijkt erg licht op te kleuren....
Straks droogfoto's en waarschijnlijk ook buitenfoto's!