2 kleine wondertjes op komst....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

2 kleine wondertjes op komst....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 21:36

Jaja, de uiers beginnen zich te vullen, de puddingbillen doen hun intrede en gelukkig groeit het gras flink mee :D

Eind april verwacht ik van Bloempje (Funny Bloom van stal Vredesdael KR ) een veulentje.
De vader is de zwarte Herout van stal Beatrix, het zal dus ongetwijfeld een zwart(grijs) veulen worden ;)

Bloempje is méga dik, steekt aan beide zijdes zeker 50 cm uit.....
Afbeelding
De linker dus :D

Van achter valt het iets minder op.....

Afbeelding

Afbeelding

Dan Lotje(Liselot van de Boskant 3e pr).
Lotje is drachtig van een helaas ongekeurde(maar wel erg gave) vosbonte hengst met veel wit
Op zijn vroegst uitgerekend 30 april maar ik schat zelf dat het half mei gaat worden.

Qua kleur hebben we hier iets meer mogelijkheden en al hoop ik op een zwartbonte merrie, het veulen zal terug gaan naar de oude eigenaar aangezien ik er geen papier bij kan krijgen.

Afbeelding

Afbeelding

Wie durft er een gokje te wagen?
Diegene die beide merrie's goed heeft krijgt van mij een bos bloemen en mag op kraamvisite komen met beschuit met muisjes uiteraard! *\o/*

Het veulen van Bloempje is naar alle waarschijnlijkheid te koop voor een goed plekje, wegens verwachtte aanfok van volgend jaar die ik aan wil houden in eerste instantie.

DeSa

Re: 2 kleine wondertjes op komst....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 09:31

Zal ik maar als eerst een gokje wagen dan :P
Bloempje - 28 april een zwart merrieveulen
Lotje - 10 mei een zwart hengstveulen

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 20:53

DeSa schreef:
Zal ik maar als eerst een gokje wagen dan :P
Bloempje - 28 april een zwart merrieveulen
Lotje - 10 mei een zwart hengstveulen

Blijkbaar is niemand van het gokken.... :+
Ik hoop dat jouw voorspelling uitkomt Desa!

zelf gok ik 25 april op een zwarte merrie voor Bloem en 6 mei op een zwartbont hengstveulen met weinig wit voor Lotje....we shall see :D