Fries Lieke *veulen overleden pag5 *Lieke overleden pag16*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaike_lotte

Berichten: 613
Geregistreerd: 28-01-08
Woonplaats: Bathmen

Re: Fries Lieke *veulen overleden pag5 *Lieke overleden pag16*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 19:35

Ik leef met je mee! echt afschuwelijk om je beste vriendin te verliezen...
Heel veel sterkte, het zal de komende tijd nog wel heel moeilijk zijn, maar verdriet word met de tijd minder...

orlys_dream
Berichten: 482
Geregistreerd: 03-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 19:53

Sientje schreef:
Het is ook niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt, logisch dat je daarvan ondersteboven bent. :(:) Ik hoop voor je, dat de mooie herinneringen en fijne gevoelens langzaam aan de overhand zullen gaan nemen, en dat je dan weer volop kunt genieten van de andere paardjes! Maar tot die tijd: sterkte!


Beter kan ik het niet zeggen. Sterkte, en neem de tijd om dit allemaal te verwerken. Dikke knuffel voor jou en de paardjes.

_R_G_

Berichten: 6106
Geregistreerd: 12-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 13:21

PLK schreef:
TS, hoe gaat het met je nu?
Heftig verhaal... erg onder de indruk van!!

Bedankt voor je interesse :) , het gaat nu wel goed met me.
Al heb ik het er nog steeds wel moeilijk mee dat mijn meisje er niet meer is, vooral omdat ik toch nog het gevoel heb dat het voorkomen had kunnen worden. (er zijn echt nachten bij dat ik er niet van slaap en er ook echt heel veel verdriet erom heb)
Het is nu al bijna een jaar geleden maar zo voelt het echt helemaal niet. Ik ben nu wel echt heel erg blij dat we haar dochter, Dirke nog hebben ze begint nu ook echt op haar moeder te lijken.
Zeker als er weer een paard op stal drachtig is geeft dat nog wel de nodige stress, al heb ik nu ook wel weer ervaren dat het niet altijd fout hoeft te gaan en als het goed gaat dat het dan ook heel erg leuk is.

Het gaat dus wel goed, ik heb er wel een beetje 'vrede mee' inmiddels maar ik mis Lieke echt nog enorm.

Ik weet niet of er nog gereageerd mag worden in dit topic, zo niet mijn excuses daarvoor.

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 09:00

TS heeft een kleine update geplaatst. Om verdere berichten in dit oude topic te vermijden wordt hij op slot gezet. :)