Het heeft even geduurd maar hier dan eindelijk de foto's van het ooit zo schattige mannetje! Hij is al 2 keer mee geweest op wedstrijd, naar het NK en een gewone apha show (wel onder begeleiding van mams) en is allebei de keren 1e geworden bij de apha open halter weanling stallions en daarme hebben we ook de year end point award binnen voor de weanling stallions. Hij is inmiddels geregistreerd als amber champagne overo en dit is ook via testen bewezen. Hij staat nu lekker in de kudde en is de grootste van het stel. Vond het wel leuk om zijn Nk foto te posten. Wist niet hoe ik ze als foto kreeg want kan ze niet verkleinen! Kampioensfoto volgt nog;) http://nikkiindia.webs.com/apps/photos/photo?photoid=77833811 5 uurtjes oud en nog niet helemaal wakker.... http://nikkiindia.webs.com/apps/photos/photo?photoid=102204003 5 maanden oud en klaar om iedereen te laten genieten van zijn streken en ondeugendheid!!
Dank je wel:):) Eigenwijs is hij zeker! Tijdens de halter ook, hij vond het geweldig en reageerde amper op zijn hinnekende moeder. Bleef de hele tijd netjes stilstaan tot de jury natuurlijk langs liep... Staat nu lekker in de kudde en Is de hele dag door aan het banjeren met zijn vriendjes op het land!
wauw wat een mooi veulen en een mooie mamma of course !! veel plezier ermee
Foss
Geplaatst: 16-01-11 08:02
Wat een geweldig mannetje, ik heb een familielid van hem gehad zijn opa was de vader van mijn paard helaas heb ik hem 1 december moeten laten inslapen hij had ernstige koliek. Blijf helemaal verliefd op de champagne kleur.
Horseworse
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-11 09:34
@ Vaa: Ah wat zonde zeg . Rot koliek! Wat was de naam van je paardje? Ik ben ook helemaal weg van de kleur, ik heb zijn vader dan JJ Winning Investment, en ik heb ook nog een 2 jarige JJ Ell Zippo wat ook zo een plaatje is helaas wordt hij grey golden champagne dus ben benieuwd zijn kleur vorig jaar was iig heel apart!
Foss
Geplaatst: 16-01-11 10:50
Zijn naam was Romancing Jack een ivore champagne echt een heel mooi beest met een geweldig karakter mis hem ook enorm.