Ik heb al eerder een topic gehad over maguess.
Maguess is geboren op 23-06-2010
Uit een bonte twenter moeder. Ik was erg bang voor de bevalling, maar het is allemaal goed gekomen.
Ondertussen is er een super leuk veulentje ontstaan met een flinke dosis karakter.
Ze is brutaal, voor zich uit, social, en vooral een BENGEL!
Ze springt me over een draad van 1.35m en ze doet het nog graag ook, haha dat beloofd voor de toekomst!
Ik had haar eigenlijk graag tem 7 maand bij haar mama gehouden, maar het werd te zwaar voor de merrie, dus heb ik haar
vorige week weg gepakt bij het veulen. En om heel eerlijk te zijn , ze konden niet snel genoeg van elkaar af. Het veulen heeft geen 1x
geroepen op haar moeder, en de moeder kon niet snel genoeg de trailer in, ze heeft niet geroepen nog omgekeken.
Onder tussen gaat het met de twee prima, mama komt terug op krachten en het veulen krijgt een strenge opvoeding van haar 2e mama.
Mijn arabier Marie die erg streng maar toch bemoederlijk is. Maguess loopt dus ook aan marie haar zijde alsof het haar eigen mama is en andersom.
Er is ook een ruin bij gekomen ( heb ik vorige week gekocht) en hij speelt dan weer papa over maguess allemaal heel leuk om te zien.
pas geboren:

Bloempje?

Met haar eigen wiel

Met mijn knappe mama

Flink verhaard al

Op de grote weide

In de eerste sneeuw met mijn mamie

Renne in de sneeuw

Ik ben dan misschien wel al een grote meid, maar ik moet soms toch effe slapen

Ik weet het, ik ben schattig?

Renne met vieze mama

Met mama 2

Even laten kijken hoe groot ik al ben! ( marie is 1.54m, maguess is 10 cm kleiner)

Papa???

Verstoppertje spelen met baasje, zou ze me zien?????

laat even een berichtje achter?
Dankje