Lin88 schreef:Super schattig! Die laatste vindt ik zo ontzettend lief.
Even over het niet vangen: De mijne wilde zich ook nooit laten vangen, toen zijn ballen er af waren ging het een stuk beter. Laat die andere zich wel pakken omdat ie zonder halster staat of is de andere dan het leidpaard?
Je mag wel super trots op ze zijn! Veel fotos maken want voordat je het weet zijn ze groot.
Die andere zonder halster laat zich over zn neusje aaien en is dus min of meer het meest tam.. Maar ze zijn gewoon een beetje getraumatiseert want in het begin als je de stal open deed en er een stukje in liep vlogen ze bekant tegen de muur.. Het gaat echt steeds een stapje vooruit hoor maar ik wil nu voorlopig even niks gaan forceren want dan zijn ze gelijk weer een stuk angstiger.. Heb bv ook idioote tips gehad als je moet ze een paar dagen aan het halster vast laten staan en alleen uit je hand laten eten ... Daar begin ik gewoon niet aan . Ik probeer zo ze zo nu en dan is afentoe te pakken voor een borstelbeurtje of als de smid of dierenarts komt maar voor derest wil ik ze geen stress bezorgen door me op te dringen.... Die zonder halster heeft vd week zn halster afgekregen dus die probeer ik vd week weer op te krijgen want ik wil als de sneeuw weg is toch echt een keertje samen met mijn helper naar buiten met ze en ze aan wat laten wennen . Want zo elke dag naar buiten is leuk maar ze worden er niet veel wijzer van als ik ze niet veel in de hand neem... Hoop dat het genoeg info is