* Officieel Fairview Key
* Hengst
* Johnson x Negro x Cabochon
* Geboren op 4 juni 2010
Vorige topics:
> [KS-ITP] Help, mijn Frummelvanger werkt niet!
> Foto's van vlak na de geboorte: _Lorette_ @ [KS-ITP] Help, mijn Frummelvanger werkt niet!
> [KS-ITP] Fairview Key, beter bekend als de Frummel :)
> [KS-ITP] Fairview Key (Frummel) wordt steeds stoerder!
> [KS-ITP] Frummel terreur - under my umbrella
> [KS-ITP] Frummel in de achtertuin
> [KS-ITP] Uit Frummel's dagboek - leeftijdsdiscriminatie
> [KS-ITP] Je m'appelle Frummèl - (touwtrekken met ome Bam)

Lig ik NET lekker te slapen in de stal van ome Bam, hebben ze me alweer gevonden...

En dat is dan niet de eerste keer. Nee, hier heb ik HEEL MIJN LEVEN (bijna 5 maanden) al last van.
Ik zal het proberen uit te leggen...
Hier ben ik net geboren:

Hier ben ik een beetje omgekieperd

Hier deden mijn benen het niet goed. Mens heeft ze uit de knoop moeten halen.
Denken ze nou echt dat ik het leuk vind om dat later in mijn fotoboek terug te zien?
Dan DENK (hoop) je dat ze leuke en lieve foto's van mij gaan maken als baby.
Niets is minder waar. Die mensdingen vonden het leuk om foto's te maken van mijn benen, die ernstig in de knoop zaten. Dat is heus niet leuk. Zelf kruipen ze als baby eerst een eeuwigheid voor ze proberen te staan, terwijl ik meteen stoer probeer te lopen. En dan krijg je dit. Als ik nog een keer geboren wordt, dan blijf ik ook gewoon lekker liggen.
En hier houdt het nog niet op! Nee, ze maken elke keer weer beschamende foto's.

Mijn benen vonden het nog lastig om zich in te vouwen, maar moet dat dan meteen vastgelegd worden?

Dit is misschien wel de ergste! Wie doet dit nou?

Mijn baard. Fotografeer dan verdorie mijn borsthaar, die is tenminste stoer en sexy.

Daar komt dat rotding uit... Ik weet het wel!

Ik leerde al snel hoe ik de camera kon ontwijken...

Zeg nou zelf, van deze kant maak je toch geen foto??

Dit wil ik zien! Ik doe namelijk erg mijn best op mijn hengsten speknek.

Ik kijk nou eenmaal wat anders als ik fijn gekriebeld wordt...

Deze blik is toch veel beter? Zo moet het, mensen!
Ik merkte op dat ik niet het enige slachtoffer was... http://img824.imageshack.us/img824/1033 ... enbijm.jpg
Arme oom Bam...
En dat terwijl ik zo stoer ben!
http://img153.imageshack.us/img153/5525/8056small.jpg

Maar ik heb er iets op bedacht.
Knappe fotograaf als hij/zij mij nu nog herkend.

------------------------------------------------------
Eigenlijk is het met Frummel maar raar gelopen.
Hij is de zoon van mijn eerste paard (Charlotje), die ik zelf heb zadelmak gemaakt. De merrie heeft sinds ze zadelmak is meer stilgestaan dan gewerkt... Mijn vader stond erop dat we een merrie kochten met papier (ik had altijd papierloze poownies), zodat we er eventueel een veulen bij zouden kunnen fokken als ze geblesseerd zou raken.
Mijn vader overleed totaal onverwacht, ik brak mijn pols en Charlotje had zoveel energie over in het land, dat ze een peesblessure opliep. Allemaal verrotte dingen. Ik zat er helemaal doorheen. Maar was dat niet gebeurt, dan hadden wij nooit een Frummel gehad, want het bleek wel het uitgelezen moment te zijn om een veulen te fokken. Mijn oma liet voor de geboorte doorschemeren dat ze het mooi vond als we hem naar mijn vader vernoemden (begint ook met een F), maar ik voelde me daar niet prettig bij.
Frum is geboren op de trouwdag van mijn ouders.

Ik kan er niet over uit hoe leuk Frum is en hoe blij wij met hem zijn!