Ik heb afgelopen september mijn Fjordje in moeten laten slapen, deze heb ik 10 jaar gehad en hij is veelte vroeg heen gegaan. Ik had gezegd nooit meer een Fjord te willen hebben maar afgelopen februari begon het toch weer echt te kriebelen. Ik heb hier thuis drie paarden staan twee KWPN'ers en een Fries maar die kunnen qua karakter niet tippen aan een Fjord. Maar ik moest eerst toch eens goed nadenken erover van mezelf en het er eens over hebben met m'n ouders. In april heb ik toch de knoop doorgehakt en heb ik een advertentie op Bokt neergezet, ik kreeg veel leuke reacties van mensen en ben bij twee mensen wezen kijken. Het eerste veulentje had toch teveel weg van Odin m'n Fjord die ik heb moeten laten inslapen. Maar de tweede Fjordenveulen waar ik ging kijken. Ik was gelijk verliefd echt zo'n mooi beestje echt precies waar ik naar opzoek ben. Stevig gebouwd, mooi hoofdje echt mijn droompaardje.
Ik kon niet gelijk de beslissing nemen want het is voor mij echt de eerste echte grote aankoop die ik ga doen in m'n leven dus ik ben een week later met mijn ouders weer gaan kijken en die waren ook gelijk verliefd. Dus 29 mei heb ik de knoop doorgehakt en ben ik eigenaar van Gait een veulen van de hengst Zizoran.
Gait is 16 april geboren dus nu bijna twee maanden oud.
Ik heb helaas nog geen eigen foto's dus ik zal de foto's van de nu nog eigenaar.

De eerste buitenfoto's
Is het geen dotje moeder Aliena is ook super voorzichtig met hem

Gait 2,5 week oud

Met z'n net afgeschoren manen nu wachten op z'n mooie manen kam. Dit was op 10 mei.

Gait lekker bij z'n mama.

Lekker aan het spelen met z'n speelmaatje Gijs.

Op zo'n koppie wordt je toch gelijk verliefd?

en nog even lekker mama pesten.

Ik ben benieuwd wat jullie van Gait vinden?
Aan die laatste foto te zien komt die manenkam al tevoorschijn!

AAN DE MUUR ERMEE