Fortune Cookie word een grote stoere meid.Ze blijf zo donker van kleur.Begin ook steeds meer haar mama te worden kwa uiterlijk.Zeer lief veulen en ze heeft echt mijn hart gestolen.Tot de volgende keer.
Bliksem wat een mooi gebouwd veulen. Zo te zien een moeder die altijd "klaar staat" voor je veulen, gezien de baby-vetjes.
Ochochoch..... wat is het toch een kwijlbeest . Ik zou je man maar een eindje bij haar uit de buurt houden, straks vreet-ie d'r op
Ik reageer niet snel op dit soort topics maar mijn goden, wat is dit een schitterend dier zeg. Ik ben gewoon verbaast over zijn bouw.. super! dus blijf vooral foto's posten!
Bedankt voor de leuke reaktie,s @ Hammeke helaas zijn we met een koper er niet helemaal uitgekomen in prive.Dus Cookie zal volgende te koop staan op internet.@ _Judith klopt het is zeker een groot veulen.Moeder geeft grote kindjes @ Neonlight idd Mart is er ook helemaal verliefd op dus ik sta nu op plekje twee @ ProudJustify mooi chique koppie
wat is het toch een knapperd zeg....net als mama trouwens....(als ik genoeg geld had wist ik het wel hoor....)