Na een paar dagen lekker naar buiten:

En toen was onze shetlander Maddy aan de beurt. Zij heeft vorig jaar de hele lente + zomer in een kudde (waaronder een hengstje) gelopen. Dus wisten we niet wanneer ze ging bevallen. Uiteindelijk heeft ze er voor gekozen om op 6 mei rond middennacht te bevallen van een mooi, gezond merrieveulentje! Mijn moeder vond haar op een ezeltje lijken
Dus daarom de naam Donkie!Hier ook een foto van Maddy en Donkie:

Dan heb ik nog een paar vragen over Senna,
-Senna heeft sinds deze week kale plekken rond de oren, die heb ik ook op de foto staan in de link hieronder. Waarschijnlijk schuurt ze dus met haar oren langs bomen etc. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? We laten er binnenkort ook een DA naar kijken
-Hoe groot zou Senna ongeveer worden? Silla is 1.47 m en volgens de handelaar is de hengst ongeveer 1.60 m, maar omdat wij Senna nu al behoorlijk groot vinden, denken wij dat de vader groter is geweest?
-Senna moet worden verkocht, nou zijn wij benieuwd hoeveel geld we voor haar zouden kunnen vragen? Silla heeft geen papieren etc.
Hier een link naar een fotoalbum met allerlei foto's die ik vandaag heb gemaakt. (Senna had er niet echt zin in en werkte dan ook niet echt mee
) http://www.mijnalbum.nl/Album=D67EMWCB
Voor de extra oplettende bokkers onder ons, beide moeders moeten binnenkort worden bekapt
Ik vind en denk dat Silla idd te dik is, mijn vader gaat morgen de grote wei maaien, dus dan kan ik daarna elke dag in de wei rijden
Aangezien wij geen bak hebben
Ik hoop dat er iemand een antwoord op mijn vragen heeft
Ik ga nu ook nog even googelen
Bedankt voor het lezen
Als er iets niet goed is of het staat niet goed dan graag even verplaatsen
Sorry daarvoor dan