Leuk dat je even komt kijken. Ik ben afgelopen weekend precies 1 jaar geworden en ter ere daarvan heeft m'n baasje een overzichtje gemaakt

29 Mei 2009 was het zover. M'n baasje had het die periode best wel rustig, alleen de 29e had ze een héle drukke agenda. Dus besloot ik natuurlijk om op uitgerekend die dag geboren te worden
Omdat ik m'n baasje veel leuker vond dan m'n moeder en het baasje zodoende niet weg kon zonder me om de haverklap uit de omheining te moeten vissen, werden mam en ik meteen al op stal gezet. Spelbreker

Maar gelukkig mochten we wel weer naar buiten toen het zonnetje begon te schijnen

Eerst even kijken hoe dat er allemaal uit ziet...

En daarna mama pesten door hard rondjes te gaan hollen

Ik had het super naar m'n zin.

Eten, slapen en spelen, zo bracht ik m'n tijd door.

Moedermelk, zon en verse grassprietjes deden hun werk en al gauw werd ik een lekker buffeltje

Ik groeide nog meer en begon ook maar gelijk een apart kleurtje te ontwikkelen
Je bent nu eenmaal blauwappelschimmel varnish roan of je bent het niet

Toen ik 6 maanden oud was ging ik uit logeren. Zonder mijn mama en tantes.
Maar al gauw had ik m'n draai gevonden en was het eigenlijk best heel erg gezellig

Zie je me gaan in m'n camouflagekleuren?

Ik heb me hier uitzonderlijk goed vermaakt.
Maar om te zorgen dat het baasje wel regelmatig langs móest komen verzon ik elke keer weer wat anders
Zo heb ik 1x héél hard m'n hoofd gestoten waardoor ik een lekkere snee boven m'n oog had.
Toen kwam ze wel. Maar toen ik een keer over de stalwand in de jongensgroep ben gedoken kwam ze weer niet.
In april mocht ik weer naar huis

Ik werd dikke maatjes met m'n grote zus May

We doen alles samen

En inmiddels ben ik dus alweer een jaar oud

Ik zou nog véél meer foto's kunnen laten zien, maar ja, er zit nu eenmaal een limiet aan
In ieder geval bedankt voor het kijken

Laat je een berichtje achter?

Geniet ervan, voor je het weet is ze alweer 3!