Festino (Zizi Top x United) °15/4 2 weken oud!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stral

Festino (Zizi Top x United) °15/4 2 weken oud!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 11:57

Hallo iedereen!

vorige topic:
[KS-ITP] Festino (Zizi Top x United) °15/04 8u oud en 5 d op de wei!

en hier dus (eindelijk) een beetje een update met foto's van als hij 2 weken oud was :) Ik moet er echt dringend wat meer gaan trekken zeg... :o Deze zijn getrokken door Alizeetje hier op bokt, waarvoor dank! :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is echt het meest verstandige veulen dat we hier al gehad hebben. Enorm sociaal en braaf. Op de wei hinnikt hij steevast als ik hen kom halen, hij komt mij eerder begroeten dan mamalief tegenwoordig zelfs :) Staat keurig stil om halstertje aan te doen, en loopt al van dag 1 flink mee ook. Zoiets heb ik echt nog nooit gehad :) Ik weet niet of het van Zizi Top komt of van moederskant, maar het is echt een héél slim en wijs beestje, ik ben er gek op <3 Moeder was ook wel sociaal vroeger als veulen, maar dit is echt nog extremer :D

skyline

Re: Festino (Zizi Top x United) °15/4 2 weken oud!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 11:59

ik neem hem mee naar huis <3.

wat een leukert

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 12:01

skyline schreef:

wat een leukert

eh, néé :D

Hij is écht leuk ja :) En hier staat hij eigenlijk een beetje zielig te kijken omdat hij net de eerste gigantische regenbui van zijn leven over zich heen gekregen had :P :+

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 12:42

Stral schreef:
skyline schreef:

wat een leukert

eh, néé :D

Hij is écht leuk ja :) En hier staat hij eigenlijk een beetje zielig te kijken omdat hij net de eerste gigantische regenbui van zijn leven over zich heen gekregen had :P :+

agossie :P
het regent hier ook zo hard

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 22:08

Wat een heerlijk beestje! Sprekend die van mij, is nu 3 weken. Ook super makkelijk en sociaal, vast een eigenschap van Zizi.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 08:25

Ben ik weer, hij blijft knap! :D

Gedrag wat jij beschrijft komt ook overeen (behalve het meelopen aan het halster, de stoere man wilt liever zelf lopen). Dat hinneken is echt onzettend leuk! Zoekt jou zizi-topper ook zo de aandacht van mensen?

Poehee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 08:39

Wat een aansprekend veulen, en als het echt bij het karakter hoort van Zizi Top dan moet ik dat onthouden voor onze merrie! Tis ook wel echt een schatje!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 10:05

Rytir schreef:
Ben ik weer, hij blijft knap! :D

Gedrag wat jij beschrijft komt ook overeen (behalve het meelopen aan het halster, de stoere man wilt liever zelf lopen). Dat hinneken is echt onzettend leuk! Zoekt jou zizi-topper ook zo de aandacht van mensen?

ONGELOFELIJK, hij is aandachtsgeil gewoon :') Echt overdreven hoor, hij komt diréct als er volk op de wei komt, geniet echt van de aandacht. Als er vrienden komen kijken naar hem vindt hij dat echt overdreven fantastisch :P Er kwamen 2 weken geleden eens mensen kijken naar een ander paard, dus die liepen door zijn wei naar die andere paarden, en hij was echt verontwaardigd dat hij eens niet in de spotlights stond eigenlijk :D héél sociaal beestje. Ik weet niet of het echt van Zizi Top komt, want de moeder was ook wel vrij sociaal en verstandig als veulen, maar het valt alleszins heel hard op dit jaar.