Ik dacht ik laat mijn neus maar weer eens een keer zien! Zodat jullie kunnen zien dat ik al een groot en stoer veulen word
En omdat mama nog steeds niet naar het baasje wilt luisteren & geen gras mag staan wij nogsteeds bij stal. Het scheelt dat ik niet weet wat ik mis

Mijn baasje noemt mij vooral lief en schattig, en leuk poseren voor de camera gaat mij zoals je op de foto kan zien gemakkelijk af.
En omdat mijn baasje het leuk vind ga ik er op mijn gemak mooi voor staan, maar soms word ik zo nieuwschierig naar dat zwarte ding wat mijn baasje in dr hand heeft en moet ik er af en toe eens mijn tanden inzetten om te kijken of het toevallig ook eetbaar is!

Omdat ik mijn moeder zo lief vind heb ik haar een mooi kado gegeven voor moederdag. En heel stiekem vind ik dit gele gevaarte veel leuker dan mama.

In het begin was het wel erg spannend, maar na een poosje het gevaarte te hebben gebestudeerd en besnuffeld te hebben durfde ik hem zelfs al uit te dagen!

Zo als je ziet durf ik al best wel veel, en zo hoop ik toch een beetje een wat stoerder imago te krijgen.
Ik ben tenslotte wel een hengst!

Sprintjes trekken, ja daar word ik ook al aardig goed in!
En zo heeft mijn moeder ook eens de tijd om rustig haar eten op te eten

En springen kan ik ook al, ik kan zelfs bijna mijn neus aanraken!

Na al mijn heldhaftige daden ga ik toch snel even bij moeders langs om mijn dorst te lessen!
En daarna was ik erg moe en moest ik weer wat bijslapen.. dat stoer zijn maakt je eigenlijk best wel moe