Het was de enige dag van de week dat ik niet kon kijken of haar uier al vol genoeg was omdat ik moest werken.
Een vriend van de eigenaar had gekeken en zij dat ze nog lang niet zou bevallen.
Ondertussen zijn hun 2 bezig gegaan met het opbouwen van een of andere foulere voor vogels.
Toen de zoon van de eigenaar ineens aan kwam rennen met het heugelijke nieuws dat ze geboren was.
Het is een merrytje met de naam Adelheid van `t wold. En roep naam ( lekker haflingerig) Heidi.
Andora pakt het moederschap supper op. al is het wel moeilijk kiezen de baas met snoepjes of de slapen debaby bewaken.
Andoor heeft alleen een beetje problemen met haar uier. ze zijn namelijk helemaal schraal geworden van de drupjes melk die er nog aan hingen en daar dan weer langs de koude schrale wind. dus nu heeft ze last van koorts tepeltjes
gelukkig is dit niet heel ernstig en heeft ze van de vee arts een middel gekregen die de melk producie te bevorderen zo dat het veulen niet zo hart hoeft te zuigen voor dat er melk uit haar tepels komen. ( haar uiers zijn echter ook heel klein gebleven ) maar dat zou voor andoor wel normaal zijn.
maar nu genoeg gekwekt hier een aantal mooie foto`s
hallo aangenaam kennis te maken dit zijn mijn lieve mama en ik

hoe zo ik moet nog leren lopen. kijk dan ik doe nu al aan ballet.

samen poseren met mijn trotse mama

natuurlijk moet ik ook heel veel drinken

maar ik probeer hier en daar ook al een hapje hooi al ben ik daar nog niet zo gek op

en dan heb je ook nog van die rare wezens ik weet niet wat het zijn

maar knuffelen vind ik toch best heel erg fijn

nou tot ziens bedankt voor het kijken

een berichtje achter laten zou leuk zijn
dan is het wel lekker vlot gegaan