Omdat ik volgende week Woensdag een echte jaarling wordt ( volgens mijn vrouwtje ), heeft zij voor de laatste keer een topic gemaakt hier in de kraamstal.....
Dit was de eerste keer dat ik mijn vrouwtje zag, ik vond het best een beetje spannend en heb mezelf echt wel even een paar keer achter mijn moeder verstopt.....

Gelukkig bleek ze toch wel een beetje aardig te zijn en werd ik toch wel een beetje nieuwsgierig......

Op een dag werd ik in een rijdende stal gezet en was ik ineens mijn mamma kwijt, ik kwam buiten en ik was ineens heel ergens anders.....en, daar had je die vrouw ook weer.
Gelukkig was zij heel erg lief voor mij en kon ik alvast een beetje wennen en kennismaken met de andere paarden...

Hier was ik al een tijdje op mezelf aan het wonen, ik vond het wel leuk om een beetje stoer te doen voor een zwart kastje wat geloof ik camera heet?!

Toen ik alweer wat ouder was, lag er allemaal gek wit spul op de grond, het was erg koud onder mijn voeten en ik wist niet zo goed wat ik er van denken moest...

Dit zijn de laatste foto`s die mijn vrouwtje van mij gemaakt heeft, ik ben al een grote meid volgens haar.
Ook zegt ze altijd dat ik een knappe merrie ben

Ik hoop dat jullie mijn kijk op mijn eerste jaar hier op deze aardbol een beetje leuk vonden, ik heb in ieder geval al erg veel lol gehad en ik hoop nog veel meer lol te gaan hebben!!
)
, dat heeft ze zeker.

....
!

)