Ik heb daar lang over nagedacht, veel gemaild met de eigenaren (Nathalie en Fred) en referenties gecheckt hoe het hen bevallen is tot nu toe. Ik had er een erg goed gevoel bij en de knoop doorgehakt

Natuurlijk had ik het niettemin wel even moeilijk toen ze opgehaald werd door vrienden van Nathalie

Het lijkt alsof het te krap is in de extra brede trailer, maar toen ze eenmaal recht stonden viel het reuze mee

Inmiddels foto's ontvangen van Vue'tje in Tsjechie

Vue doet het prima, is lekker wolliebollie en is inmiddels zo handmak dat het halster af mag. Nathalie is eigenlijk de hele dag bezig met de kuddes; loopt de berg talloze malen op en af om te voeren en om het vertrouwen van de veulens te winnen.
Kijk mee naar mijn ijsprinses (of sneeuwpop)

Even voorstellen:

Vue geheel links:

De veulens staan bij elkaar in een groep, en momenteel nog een merrie met veulen die nog te jong is om af te spenen. Binnenkort gaat deze merrie uit de groep en wordt haar plaats ingenomen door een oudere ruin, die de vaste "nanny" is

Daarnaast zijn er aparte groepen voor de oudere paarden.
Beneden het bijvoeren van de baby's, linksachter de hengstenkudde en rechtsboven de drachtige merries. Vue vindt het te druk loopt naar een andere bak .

De hengstenkudde:

de drachtige merries:

Vue'tje ontdekt een bak die nog helemaal vrij is

Nou vooruit Newbee, jij er ook bij omdat je mijn vriend bent, past precies

En toen begon het weer te sneeuwen, maar hier, in de wei boven, is nog veeeeeeel meer te eten

close upje

en toen sneeuwde ook de lens vol, dus einde fotosessie