Uit de wei en mee de wagen op verliep super. In de wei was al leuk om te merken dat hij duidelijk op me reageerde, Xanna doet normaal niet zoveel met hem en toen zij erop afstapte deinsde hij even terug, bij mij kwam hij meteen naar me toe, zo lief!
Bij het laden stond Mams voor de wagen, dus lekker in de buurt. Aangezien ze niet zo makkelijk is niet geprobeerd om haar er op te zetten zodat Llevado erachteraan kon maar gewoon alleen Levado erop gezet. Hij vond de klep super spannend, heeft eraan geroken, geroken, gevoeld en geproefd en uiteindelijk durfde hij er zijn voorvoeten op te zetten, ondertussen zo af en toe hinnikend naar mamma. Toen zijn voorvoeten even goed en wel stonden en we hem op dat punt konden belonen en laten ontspannen, druk los en gewoon even staan, viel het hem duidelijk eigenlijk reuze mee. Dus toen ik hem vervolgens weer vroeg voorwaarts te komen stapte die kleine super dapper en vol vertrouwen achter me aan de klep op. Klep dicht was wel even spannend, maar ook zo voorbij, halstertje af en snel de wagen in en rijden! Het eerste stuk heeft hij wat gehinnikt en boos staan stampen, maar eenmaal op de snelweg bleef het stil. Alleen bij sommige bochten voelde je hem even verstappen, maar verder deed hij het super!
Thuis eerst naar binnen, hij had niet eens gezweet! Wel wat warm, maar verder eigenlijk heel relaxt. Halstertje om klep naar beneden en de klep af, ook dat ging super. Bij het naar de wei lopen kroop hij bijna in mijn broekzak, dat was toch wel heel spannend. En ik merkte nu ook dat die keren dat ik op en neer gereden ben echt de moeite waard waren, want hij zocht nu echt steun bij het enige bekende daar. We hebben hem in de "bak" gezet, een afgezet stukje land, naast de andere paarden. Pas toen ik hem vroeg om mee kennis te gaan maken liep hij naar het draad waar 2 pony's (Blomke vond het allemaal weinig boeiend en vroeg zich af wanneer er nu eindelijk eens gevoerd ging worden
) zo ver als mogelijk over de draad heen reikte om Llevado te kunnen besnuffelen.We laten hem de eerste week nog lekker even apart van de rest staan, kunnen ze over de draad heen kennismaken en aan elkaar wennen. De ruintjes Prins en Winny doen namelijk toch niet continu aardig tegen hem
Maar het lijkt wel steeds beter te gaan, vandaag lagen ze zelfs al bij elkaar in de buurt 
Uiteraard heb ik ook een paar plaatjes van de eerste dag thuis

Rondrennen
Mamma
Nog meer rennen
Samen met Winny mamma zoeken en kijken waar hij nu is
Kennismaken met Winny
Winny vraagt zich af wat Llevado van plan is
Llevado vraagt zich af of Winny ook een melkbar heeft...
Hij durft best van zich af te slaan...
Hoofd in het zand, nek in het zand, best lastig hoor!
Rollen is dan net zo makkelijk :lol:
Ik had toch een valk? Of toch weer een zwarte?
-o: :lol: Nog meer foto's: http://fpfserver.pointclark.net/gallery ... nto/Thuis/
Komt vast helemaal goed met deze knappe man van je!