Hier ben ik dan!
Mijn naam is Rocco, vroeger; toen ik nóg kleiner was heette ik Qarim's Magical Boy naar mijn AV papa Qarim ibn Aszud en mijn mama, Magical die een haflinger is.
Mijn nieuwe baas vond dit te lang en heeft deze stoere nieuwe naam voor mij bedacht!
En stoer ben ik!
De mensen hopen dat ik uiteindelijk het beste van 2 rassen ga combineren zodat ze ,als ik 4 ben, op mij kunnen rijden.
Of ik zwart blijf is nog even de vraag....het baasje ondekte vandaag een aantal witte haartjes op mijn flanken dus wie weet
Ik ben nu 8 maanden oud en sta samen in de wei met mijn (meestal) vriend Nefadow.
Hij is volgens het baasje soms een lompe olifant dus ik ben nog wel een beetje voorzichtig met hem; toen ik hier net was vond hij mij nog niet zo lief en ben ik 's nachts van schrik over het draad naar de schapen gesprongen.
Nu doe ik gewoon net alsof hij de beste en de sterkste is; wat niet weet wat niet deert
Later, als ik een grote stoere hengst ben dan pak ik hem wel terug

Mijn baas wil mij zo lang mogelijk hengst houden; als mijn karakter tenminste een beetje mee werkt.
Vanmiddag heb ik haar héérlijk in haar bil gebeten maar verder ben ik voor een hengstje nog best braaf.

Mijn witte haartjes!

Ik ben ook nog wat overbouwd, een beetje maar hoor, zoals het hoort voor een veulen!
Nou, ik hoop dat jullie mij leuk vinden; het baasje zou een berichtje wel waarderen zei ze dus als je hier toch bent.....
Tot de volgende keer!
Rocco