Nou ja, nieuw, we hebben hem nu ook al 3 weken op stal staan. Maar het nieuwe zal nog wel even blijven denk ik :p
Meneer heet Equador, is -uit mijn hoofd gezegd- 5 maanden oud, maar het zou ook 6 maanden kunnen zijn, ik ben niet zo goed met dat soort dingen onthouden. Het is een Gelderse, zo zei de fokker in ieder geval, en zijn vader is Ahoy
witte benen en een bles,een nieuwsgierige blik in z'n ogen, en ik ben helemaal verliefd op hem
Hij staat nu in de opfok, dus lekker tussen leeftijdsgenootjes en is wel de kleinste van het hele grut. Ook de enige met een bles, dus wel erg makkelijk te herkennen :pIk ben heel erg blij met hem en hoop dat hij ook wel een beetje blij is met mij :p
Hij kan eindelijk een beetje voetjes geven, en hij eet ook wel een appeltje, mits je wel eerst zelf de happen neemt, en die happen aan hem voert. Dus ik moet eerst zelf de appel in stukjes verdelen, anders snapt hij het niet.
Nouja genoeg gepraat, vanmorgen stond ik vroeg genoeg op stal om foto's te maken en te knuffelen!

-jaja, hij weet wanneer je hem roept-

Groot lawaaierig ding kwam langs, dus dan moet je even omkijken natuurlijk.

Even knagen aan je huisgenootje

het is veel leuker om te knagen in een huisgenootje dat weg loopt

Wel vast blijven houden natuurlijk

Kiekeboe!

Liever lui dan moe...

Gras meeknabbelen

Verstoppertje spelen, maar helaas, zijn hoofd is te groot :p

Meneer heeft wat gevonden hoor

En daar is hij heeeel trots op.
Nouja dat is dus mijn knappe meneertje