Dag, lief kereltje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Dag, lief kereltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 20:19

Morgen is het zover, dan gaat ons jochie Wesley naar zijn nieuwe eigenaar.

Ons lieve mannetje, slik.....

Afbeelding

Afbeelding

Het op de trailer leren gaan was even eng. Moet ik dáár in?

Afbeelding

Dat doe ik dus écht niet!

Maar met veel liefde en geduld:

Afbeelding

Loopt hij er nu heel makkelijk op.

Afbeelding

Dag lief mannetje, het ga je goed, ik zal je missen....

Afbeelding

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 20:20

Sterkte ermee, ik hoop dat hij een goed huis krijgt. :)
Mooi mannetje trouwens.

Zicootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 21:34

he getver.. ;( zit nu gewoon ff te slikken om die traantjes weg te krijgen.. :(:)
vind het zo aandoenlijk om jullie foto's en het verhaal erbij te lezen ben echt een emotionele muts aan het worden

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 21:38

Bij mij is het ook bijna zover..toch even slikken hé! Hoe oud is ie?

kappiegirl

Re: Dag, lief kereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 22:36

Jeetje dat is snel zeg het was zo'n heerlijk lekker ventje Moortje zal hem wel gaan missen samen naar de waterplek lopen en gezellig kroelen.
Sterkte maar hij gaat vast een goed thuisje krijgen toch?
Wat gaat de tijd toch snel.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 00:50

Jeanine84 schreef:
Bij mij is het ook bijna zover..toch even slikken hé! Hoe oud is ie?

Hij is vier maanden. Eigenlijk hadden we 'm liever nog een maandje langer gehouden, maar zijn moeder trekt dat niet. Ja, jouw veulentje zal ook wel bijna zover zijn. Moeilijk hoor....

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 00:51

kappiegirl schreef:
Jeetje dat is snel zeg het was zo'n heerlijk lekker ventje Moortje zal hem wel gaan missen samen naar de waterplek lopen en gezellig kroelen.
Sterkte maar hij gaat vast een goed thuisje krijgen toch?
Wat gaat de tijd toch snel.

Ja, Moor en hij hadden veel plezier saampjes, maar ze heeft nog andere speelkameraadjes gelukkig. Hij gaat een super huisje krijgen, zijn nieuwe eigenaren waren vanaf het begin echt helemaal verliefd op 'm. Maar goed, het is toch wel slikken....het is zo'n lief, aanhankelijk jochie.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 00:51

Hey wijffie....vanaf hier een virtuele arm en een knuf voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 01:09

sterkte morgen !

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 10:04

Sterkte vandaag Diablo |( Lijkt me moeilijk afscheid te nemen van zo'n mannetje. Gelukkig weet je dat hij een supertehuis krijgt.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 10:41

Heel veel sterkte, lijkt me idd zwaar!
Fijn dat de knapperd zo'n goed nieuw huisje gaat krijgen.
Knuffel :(:)

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 12:34

Komt allemaal goed hoor Diablo! Je mag hem vast wel nog een keer opzoeken toch? Die van mij gaat er ook met 4mnd af vanwege de merrie!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 13:32

Jeanine84 schreef:
Komt allemaal goed hoor Diablo! Je mag hem vast wel nog een keer opzoeken toch? Die van mij gaat er ook met 4mnd af vanwege de merrie!

Hij is weg.....de tranen hebben rijkelijk gevloeid, het was moeilijk....moeilijker dan ik dacht. Sabien (de moeder) is mijn kind, ze is mijjn allesie. Ik denk daarom dat haar veulen ook zoveel voor me betekent.
Maar de nieuwe eigenaar is een lief mens. Ze knuffelde me toen ze wegging en zag hoe moeilijk ik het had. Ik weet zeker dat hij het goed gaat krijgen, ze hadden speciaal voor hem een splinternieuwe trailer gekocht en alles wat je maar kunt bedenken. Nu zit het hem natuurlijk niet in de spullen, maar ik kan zien dat ze gek met 'm zijn. En ik mag 'm opzoeken, weet niet of ik dat doe hoor...het is goed zo. Maar altijd moeilijk om een geliefd dier te zien vertrekken....

charlottelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 13:35

wat een leuke! veel sterkte met het afscheid... :(:)

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 13:37

Pff dat klinkt heavy! Ik ben er nu eigenlijk nog wel redelijk koel onder..maar als ik dit zo lees moet ik ook even slikken..het zit hem inderdaad niet in de spullen maar ik snap heel goed wat je bedoeld :j Ik mag mijn meisje ook altijd opzoeken maar ik moet dr eerst maar even los laten..ze is nu nog teveel mijn veulen..

:(:)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 13:41

Ze hadden Wesley ook al gekocht toen hij nog maar een maand oud was, dus al die maanden hebben ze 'm gevolgd via foto's en mails (steeds komen ging niet, ze wonen erg ver weg). Ze waren zo enthousiast, echt heel leuk, hij is zo ontzettend welkom daar. En ze toonden ook veel belangstelling voor Sabien, hoe het net haar ging en zo, dat vond ik heel fijn.

Hihi, ik was er ook heel koel onder, dacht ik.....

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 13:44

Wel een beetje hetzelfde als bij die van mij..zij werd echter al binnen een week verliefd :+ Ze is ook heel betrokken bij het veulen en we hebben leuk contact, dat maakt het toch iets makkelijker om haar straks daadwerkelijk mee te geven! Zit de nieuwe eigenaar van je veulen ook op bokt? Wellicht kun je hem dan eerst op een afstandje volgen!

Ik ben normaal ook zo'n emotionele muts dus ik ben benieuwd hoe het mij vergaat..

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 13:49

Nee, de nieuwe eigenaar is een Duitse, ze woont in Münster, dus zit niet op bokt. Maar ze heeft me beloofd te mailen en foto's te sturen.

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 13:58

Hoe reageert Sabien ?
Zo te horen zul je ook zeker nog wel eens wat updates krijgen. Geef Sabien maar even een extra knuffel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 15:06

Sterkte meis, dikke knuf vanuit hier :+:

Je doet het zó goed, hij ziet er geweldig uit, hij komt uit een goed nest, en gaat naar een goed baasje.......

Tuurlijk ga je hem missen, je mist ze altijd, zijn zulke lieffies..... maar je mag imo geweldig trots op jezelf zijn :j

Pluim op je hoed!!!!!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 15:43

ahhh wesley weg,het was echt een schat van een veulen,kan me voorstellen dat het toch moeilijk is om hem te zien vertrekken,ook al wist je het....

en het is echt zo'n mooi ventje,en zo'n knuffelveulen....

ze zullen er vast heel erg blij mee zijn,dat weet ik wel zeker,en ze zullen hem vast platknuffelen...

en sabientje kan nu haar best gaan doen op een nieuw mooi veulentje te bakken :) ,dat gaat haar vast wel weer lukken...

dikke knuffel van ons XXX

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 17:37

Altijd lastige als je lieve veulen weg gaat.

Aan je verhaal te lezen komt hij bij lieve mensen, heb je goed uitgezocht voor hem! :)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 17:46

Siggy schreef:
Hoe reageert Sabien ?
Zo te horen zul je ook zeker nog wel eens wat updates krijgen. Geef Sabien maar even een extra knuffel.

Heb daarnet weer een flink potje lopen huilen bij Sabien. Ze stonden overdag, sinds een week, al apart van elkaar, maar nog wel naast elkaar. Dat vond ze prima. Dan brachten we ze 's avonds weer bij elkaar voor de nacht. Dus nu bracht ik Sabien (met de andere paarden) weer bij elkaar en ze ging meteen kijken waar Wesley was. Jemig, mijn hart brak....ipv dat ze stennis gaat lopen maken, maar dat doet ze niet, dat doet ze nooit.........ze is zooo lief, maar ook zoooo gelaten......ze loopt nu dus af en toe een paar stappen en kijkt....en kijkt.....naar links, naar rechts, achterom, overal....en maar staren.........echt, zó zielig....ik heb haar verschrikkelijk geknuffeld en verteld dat ze niet moet zoeken, dat hij niet terug komt, maar natuurlijk snapt ze dat niet....
En haar uier is knoerthard, melk spuit er uit.....

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:04

@Diablo: ocherm, is ook echt een lieve moeder en een geweldig paard die Sabien, verwen haar maar extra :(:)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 18:16

Dat verwennen zit wel goed, dat wordt ze altijd ;) . Het is zo'n ontzettend lief dier, die Sabien....ik zit te denken he, zal ik vanavond een ritje met haar maken? Ik weet niet of dat verstandig is, haar uier is echt hard....maar het leidt haar (en mij) misschien wel af.....