Via internet is er een oproep geweest of iemand 2 verwaarloosde Andalusier hengsten over wilde nemen. Daar heb ik idd op gereageerd, maar aangezien ze de paarden graag samen wilde houden en ik maar geld en tijd voor hooguit 1 extra paard heb ging dat helaas niet door. De eigenaresse had de paarden vanwege haar ziekte bij iemand gestald die er vrselijk slecht voor zorgde, beter gezegd niet, vandaar dat ze opzoek was naar een nieuw thuis. Dit thuis hebben ze gevonden bij iemand waar ik ook contact mee heb, heb de dieren ook al ontmoet, ze zijn ondertussen ruin en super leuk!
Nu een week geleden kreeg ik ineens een mail van de eigenaresse van deze hengsten. Ze had nog 2 paarden waar ze een goed thuis voor zocht, 1,5 jarige merrie en een hengst veulen. Beide PRE vader, Cruzado moeder. Of ik misschien interesse had? Ze wist dat ik graag een hengst wilde, dus ging ze er vanuit dat dat ook het dier voor mij zou zijn en omdat dit veulen uit haar eigen paarden komt (1 van bovenstaande hengsten) mocht ik hem, mits ik hem een goed thuis zou bieden natuurlijk, zo overnemen

Ik heb er heel goed over nagedacht, ik vind dat zelfs als je een dier gratis aangeboden krijgt je het niet klakkeloos aan kunt nemen. Maar hoe meer ik er over na dacht, hoe zekerder ik wist, dit is geweldig! Ik wil al zo ontzettend lang een Iberisch paard, een hengst alleen was het tot nu toe iets voor de toekomst. Nu komt het ineens nu al!
Gisteren ben ik kennis gaan maken, met Angie en haar dochter die ik alleen via internet kende en met het veulen, wat de naam Moreno draagt. Super lieve, hartelijke mensen. Zij is ontzettend blij dat ik Moreno aanneem, een beter leven kan ze zich niet voor hem voorstellen. Het feit dat hij misschien "beroemd" wordt, mee gaat op shows, VD gaat leren, maar ook rijden, misschien wel mennen, lange teugelen maar ook lekker naar buiten enzovoort, ze is minstens zo blij als ik!
Daarna naar Moreno, foto's staan hieronder. Ik had al plaatjes van hem gezien, maar toen ik hem in het echt zag was ik echt helemaal verkocht, zo'n ontzettend leuk, stoer, mooi en nieuwsgierig dier! Kunnen jullie je voorstellen dat ik al een hele week loop te stuiteren? Ik stuiter iig nog even lekker door!

Eerste kennismaking met de nieuwe kerel in mijn leven!
Knapzak he?!
Wat een bink al he?!
Stoer ding

Híhá
Kijk hoe stoer ik ben!
Boel benen hoor!
Lekker bekkie!
Effe een slokkie hoor!
Prachtig profiel!
He, jij daar!
Braaf mens! Mij moet je aandacht geven!
Lekker knuffelen
Moooooooie Mamma!
He, als mamma die hand aanraakt krijgt ze een snoepje! Maar dat kan ik ook best hoor! Doe die hand eens wat lager, zo kan ik er niet bij :twisted:
Nog even een lekkere dikke afscheidsknuffel, tot snel kereltje!
Daag!
En voor wie nog meer foto's zien wil

http://fpfserver.pointclark.net/gallery ... 19-7-2009/
Wat een droppie he?!