Ik ben de trotse eigenaar van twee haflingers. Mijn merrie Silvia van 14 jaar en haar veulen Wouter. Wouter is nu 1,5 maand en groeit als kool.
Zijn favoriete bezigheid is racen en zijn moeder bespringen + bijten(duivels veulentje!
)Ik zie de drafmomenten schaars, hij gaat vooral erg hard met zijn nekje recht vooruit en dan plank gas door de bocht. Of tegen je moeder aan beuken. Ik merk dat mijn merrie hem ook wat meer met rust durft te laten dan eerst. Als Wouter bij haar weg loopt geniet ze even van de rust
Het rijden is weer begonnen en gaat eigenlijk erg goed. De merrie lijkt het wel weer prettig te vinden. Wouter kan al aan de muur staan en meelopen aan de hand. Wel heeft hij een erg bazig karakter en probeert nu al af en toe ergens in te bijten
. De vader van Wouter is een luxe en dressuurmatige haflinger. Ik wil ook graag met Wouter die kant op als het in zijn genen zit. Maar ik zie me er eerder een cross mee door het bos rijden over 3 jaar. De tijd zal het leren.Hier zijn de foto's genoeg gekletst
:mijn trots

Groetjes Anna, Wouter en natuurlijk Sil.