Vanochtend is Blossom geheel onverwacht bevallen van een effen zwart hengstveulen!
Ik heb het helaas gemist, dus hier is het verhaal van Marlijn:
Citaat:Blossom is om 5.45 bevallen van een prachtig hengstveulen!!
Ik werd wakker en zag dat Blossom bezig was, snel naar buiten gerend en daar aangekomen zag ik tot mijn grote schrik dat er geen neusje was. Ben gaan voelen --> Nee, geen hoofdje te bekennen! Stress! Snel Blossom overeind getrokken en de DA gebeld, ondertussen hebben we rondjes met haar gelopen. Jee, dan duren die 10 minuten lang zeg. Het veulen zakte weer terug tijdens het lopen, tussendoor heb ik nog gevoeld of het hoofdje er al was, maar dat was niet het geval. Gelukkig, toen de DA er eenmaal was, kon hij het hoofdje wel vinden en lag het al praktisch goed dankzij het lopen. We hebben snel het veulen eruit getrokken en het leefde nog!! Ik was even bang dat het te lang geduurd zou hebben..
Blossom was echt heel moe na de bevalling, ze heeft nog heel vaak gelegen.
Het gaat gelukkig super goed met onze knappe man, die de naam Blooming Buck van de Kendelhoeve heeft gekregen.
Zijn roepnaam is Buck.
Toen de regen eindelijk over was hebben we Blossom en Buck naar de wei gebracht, daar heeft Marlijn nog wat heerlijke foto's van hem gemaakt:

De knop voor draf en galop zitten er ook al op:

Hier zie je goed hoe zwaar hij al is:

Z'n lekkere kontje:

Zijn mooie mama:

Lekker slapen:

En die oren.. Ze zitten in de familie
Zijn volle zus Brynn van vorig jaar: http://i83.photobucket.com/albums/j316/ ... C_0051.jpg
Maargoed, zij is er ook ingegroeid..
We zijn super blij dat alles helemaal gezond is, nu nog 1 te gaan!