En ja, meneer heeft nog steeds geen naam, we komen er gewoon niet uit. Dus voor de liefhebbers, suggestie's zijn van harte welkom! De eisen; origineel en met een link/knipoog naar zijn papa en mama.
Moeder is Little Cloud (Jamaica) een kruising welsh merrie zonder papier, vader is onze arabische hengst Bayro, zoon van Kubay Khan x AF Antha, hij is Russisch/Pools gefokt. Het leek ons wel leuk om als knipoog naar Bayro hem een Russische of Poolse naam te geven maar helaas is dat bijna allemaal onuitspreekbaar, evenals Arabisch.
Dus ik hoor graag suggestie's, alles is welkom! (en bijna alles is beter dan de optie's van mijn moeder en zusje; Apollo, Shadowfax, Dropje
)Genoeg gekletst, hier de foto's; (trouwens; commentaar over zijn bouw ed zijn ook zeer welkom, vind dat erg intressant
)Allereerst mijn vreselijk knappe papa;

Mama, voordat ze was bevallen(dat sjago kijken hoort erbij, das typisch mama);

Ik ben echt wel vet knap, helemaal als ik macho kijk;

En even mooi poseren;

Even showen hoe ruim ik kan stappen (ik stap mama er bijna uit
)
Draven had ik vandaag geen zin in dus hier mijn mooie galop;

En nog even gek doen;

Plastic zakjes zijn helemaal niet eng hoor, maar het baasje wou graag dat ik even ging poseren dus dat deed ik toen maar (zie hierboven
) daarna toch even beter kijken;
Ik ben helemaal geen bangerik hoor, mama wel, die schrok van het zakje toen ze zich omdraaide

Dus wat vinden jullie van ons knappe ventje, die tot nu toe door het leven gaat als 'hunkie'?

ben benieuwd wat uiteindelijk z'n naam gaat worden
Is ook een erg verbasterd en algemeen woord in NL, ik hoor nu voor het eerst dat het Russisch is
Of vind je dat niet stoer genoeg?
*denkt nog even verder*