Maandag 25 mei om kwart voor twee is het Veulen van Mickey en Flash geboren! Het is een prachtig merrietje met hele hoge benen. Ik ben er echt super blij mee
Ze is mensgericht en vriendelijk en kan prachtig bewegen. Errug pleasure
Haar naam is Litte Bit Of Flash
Het veulen is het resultaat van een embryotransplantatie: Flashy is geinsemineerd, daarna is het embryo in draagmerrie Jewel ingebracht en Jewel heeft al het zware werk gedaan
Dit alles is gedaan door de Eifel Gold Ranch en dit is echt super gegaan! Draagmerrie, donormerrie en veulen lopen met zijn drieen in de wei, Flash en Jewel zijn vanaf dag één al dikke vriendinnen, wat we zelf erg leuk vinden! 

Voor de kleurkenners:
Ze is naar mijn mening een solid (wat ik helemaal niet erg vind trouwens), maar zou die bles haar toch een regular kunnen maken? Hij loopt dwars over haar ook en komt ook voorbij het oog.
En ze lijkt dus sorrel, maar heeft een zwart staartje onderop en krijgt waarschijnlijk donkere benen. Ze heef namelijk drie zwarte hoeven en donkere haren, één wit voetje
, precies zoals mams. Wordt het dan een chestnut? Of toch sorrel? Of toch nog bay door dat zwarte staartje? Moeder is bay en vader is sorrel.
!!!