Het zijn alle vier merries, waar we heel erg blij mee zijn!
De eerste, van de roan moeder en vermoedelijk zelf een roan, is van 24 april, zo rond een uur of 5. Daarna kwam 'smorgens vroeg op 2 mei rond een uur of half 10 het bonte veulentje. Zondag avond 3 mei rond een uur of 9 kwam het donkere appaloosa veulentje (als iemand weet welke kleur appaloosa, meld het maar!), en vanmorgen kwam het laatste veulen, om kwart over 10, de panterbonte.
Alle moeders zijn hele goede moeders, en de vader is bij ieder veulen waarschijnlijk hetzelfde, alhoewel ik me bij het roan-veulentje afvraag of het niet de andere hengst geweest is. Nou ja, kijk en geniet van mijn mooie stel!

Dinky Toy, het oudste merrietje.

Leuk gangwerk heeft ze ook, maar dat heeft ze duidelijk van haar mams.

Barbie, het eerste merrietje in een lijn van 2 hengsten. Veel wit, iets waarvan ik erg houd.

Samen met mams.

Het donkere appaloosa merrietje dat nog geen naam heeft.

Hier zie je de donkere kleur. Zwart, met donker grijze en witte stipjes.. Ik ken het niet, iemand anders wel?

En hier dan het jongste merrietje, ook nog geen naam. Droog foto's zijn er nog niet, want echt droog heb ik haar vandaag niet gezien.

Een foto waar ik heel trots op ben, ik hielp het veulen even met drinken, en mams liet het allemaal rustig toe dat ik zo met haar kind aan het prutsen was.
En dan stiekem ook nog een klein plaatsje voor Storm Cat. Het enige hengstveulentje dat geboren is in mijn kudde dit jaar, maar wat het helaas, door een foute ligging van de beentjes niet gehaald heeft. Maar hij hoort er toch bij. Het was een donker veulentje, de echte kleur zullen we n ooit weten.
Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten als ik!