ja...niet verwacht ....na het binnenzetten was er onrust. nog geen 1/2 uur later...lag daar een mooi donkerbruin merrieveulentje.klein kolletje, 3 witte voetjes. moeder iris...is een vlotte dame!! foto,s worden zo snel mogelijk gemaakt natuurlijk. maar onze stam 1634 gaat verder met weer een goede merrie met afstamming..... numero uno x dillenburg xjoost x abgar. weten jullie een leuke naam met de letter ..E laat ze maar horen. nu beschuit met muisjes!!!!
Gefeliciteerd! poeh een naam met een E ? *denkt heel hard* hmm kan zo even niks bedenken wie weet schiet me straks iets te binnen en de foto's er zijn bedenkt je ook eerder een naam!
Gefeliciteerd met jullie veulen, ben benieuwd naar foto's.
Als ik het goed heb ken ik deze merrie, ik heb ook een veulen uit deze moederlijn gehad, Valencio heet hij.
Een paar suggesties voor de naam: En Voque, Emmely, Espresso, Eternal Flame, Eclipse, Elleanor, Edelweis, Exclusive, Escape, Euphoria.
Sharif08
Geplaatst: 25-04-09 07:53
Super leuk!
Gefeliciteerd !
Sunrise_
Geplaatst: 25-04-09 09:29
Gefeliciteerd!
Ella?
Karennnn
Geplaatst: 25-04-09 09:38
Proficiat!! Benieuwd naar de foto's. Hoe noemt de moeder, misschien kan je daar op verder bouwen. Op vaders: Enuma Uno (of andere varianten) andere: Ella, Elli, Elvira, Eluite, Equitana, Equina, Exel(le), Elana...
(*) edit: zie moeders naam: Iris Ella Iris Eris ...
Anoniem
Geplaatst: 25-04-09 10:16
Eris vind ik ook mooi!
omarfazara
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-09 10:19
de volgende naam zit hoog op het lijstje.....e,la luna boss
nu de andere merrie nog uit dezelfde stam...een padinus xdillenburg x joost x abgar drachtig van warrant... en weer een E....hengstennamen en merrienamen...moeder padinus heet atletica boss trouwens.