Extravaganza: Diarado x Chellano Z, 1 week oud

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karina

Extravaganza: Diarado x Chellano Z, 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 21:41

onze EXTRAVAGANZA, Diarado x Ullkenney (Elite Sport Zspr v. Chellano Z x Beaujolais)

merrieveulen 1 week oud:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Amaryllis

Re: Extravaganza: Diarado x Chellano Z, 1 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 21:44

Ten eerste wat heb je een prachtige Chellano-merrie! Wij hebben er zelf ook 2 van gefokt, heerlijke paarden om mee te werken vind ik zelf :)

En wat een doetje is het veulen zeg. Geniet nog maar even van t mooie kleurtje, want ik denk dat dit ook een witje wordt :D

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 22:02

Ze kan mij niet wit genoeg worden :D , ik ben erg van de schimmels. Maar kan op Extravaganza nu nog niks ontdekken....

Dank je trouwens, Ullkenney is inderdaad echt een geweldig fijn paard om mee te werken.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 23:31

Wat een leuk veulen, het zou zo maar bruin kunnen blijven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:56

Wat is ze schattig Karina!!!
Die moet ik maar snel eens IRL komen bewonderen!
Gaan we even een date plannen, ok?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:58

Hm, vooral als ik naar de benen kijk denk ik dat het een witje wordt O:) En ook de lichte snoet :j

lientjeds

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:59

Mooi zeg! wat een knap veulentje.

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:49

Erg mooie merrie heb je en een dotje van een veulen. Heb je de oogleden al gecheckt, zit daar geen verdwaald wit haartje? :-)

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 12:53

Wat een heerlijk kleurtje! Veel geluk en plezier met hem!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 15:32

Petulan schreef:
Hm, vooral als ik naar de benen kijk denk ik dat het een witje wordt O:) En ook de lichte snoet :j

Waarom? Onder dat lichte veulenpluis is het juist echt pikzwart. En als ze schimmel wordt, zullen haar benen juist het laatst aan de beurt zijn om wit te worden.

Zeker juist om de ogen gechecket op wit, maar helemaal niks nog, geen enkele haar.

Nu moet ik wel zeggen dat ze van mijn lusitano (avatar) wel zowat een jaar gedacht hebben dat ie zwart bleef, en dat was bij mensen die toch echt veel schimmels krijgen dus weten waar ze naar moeten kijken... die ging dus ook pas heel laat schimmelen, staat zelfs nog steeds zwart geregistreerd.

Yenneke! Ja! Veulen- en lusitano-meeting, allebei erg nodig! Roep jij wanneer je in de buurt bent?

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 19:40

Leuke foto's en filmpje...wat lijken ze op elkaar he! Je zou gewoon af moeten wachten of het een schimmeltje wordt of niet... zo blijft je veulen de spanning er in houden he ;)
Wat zijn jullie eigenlijk verder van plan met het veulen? Ik ga bijvoorbeeld in juni er mee naar de veulenkeuring. Op de vraag of ik hem aanhou kan ik nog geen antwoord op geven... vind hem eigenlijk veels te leuk maar sluit niks uit.

In ieder geval hier weer een update van mijn kleine Diarado, Elando CT.
(de merrie heeft geen staart ivm zeldzame huidaandoening, het is dus niet Elando die er aan heeft zitten knabbelen maar deze is uitgevallen. Het is in ieder geval wel een leuk speelpluimpje voor Elando, beetje jammer van de merrie zelf.

Afbeelding

Afbeelding

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 22:13

Hee, wat leuk, Elando-filmpje!
Hij heeft op een of andere manier iets heel bekends ;) .

Extravaganza is in principe wel te koop. We gaan niet naar de keuring. Vond het al heel wat dat Ullkenney als Chellano Z-merrie zelf zo goed gepresteerd heeft op de merriekeuring maar of het kwpn nou helemaal publiekelijk uit de panty zal gaan voor een Diarado x Chellano Z weet ik niet :D.

Zonde van de staart van je merrie zeg!