Kletstopic veulens 2023!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 14:29

1e keer bitje in.

Afbeelding

Afbeelding

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 15:22

Nassi heeft zijn eerste bootcamp lesje gehad. Het was vooral leren wat een circel is :=
Wil hem graag meenemen naar een show komend jaar dus dan moet hij een beetje in shape zijn.

Nog steeds hengst en heeft dit jaar 1 merrie mogen dekken die drachtig is :D
Afbeelding
Afbeelding

kim_1990

Re: Kletstopic veulens 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 20:33

Goh wat gaan alle kinders toch goed zeg!
Ik ben echt groot fan van olaf <3 wat is hij toch ontzettend knuffelbaar zeg :o

Tess ziet er ook super uit! Wordt al een grote serieuze dame zo met haar hoofdstelletje in :D

Hier gaat het iets minder helaas...onze olly loopt al ruim 1,5 week kreupel, in eerste instantie werd gedacht aan een hoefzweer dus dit even rustig op zn beloop laten gaan maar ik merkte eigenlijk dat hij steeds erger kreupel werd en steeds meer pijn ging krijgen...ik vond het lijken alsof het uit zijn knie kwam dus we hebben RX aangevraagd voor zijn RA knie maar daar was eigenlijk niks op te zien...de DA deed even wat voelen en duwen en toen was het 1 dikke knak in die knie en toen kon hij er spontaan weer op staan en (welliswaar stijf) lopen...dus zijn knie schiet steeds uit de kom doordat de kniebanden slap zijn...hij staat dus voorlopig op rust en dus alleen (naast zijn vriend boef) op pijnstillers, ik moet zijn knie goed in de gaten houden en blijven controleren dat hij in de kom blijft zitten en anders moet ik hem zelf terugduwen (wat de dierenarts me heeft geleerd).
De andere orthopedisch dierenarts is vandaag geweest om hem extra te ondersteunen met medical taping rondom zijn kniegewricht...en nu is het rustig tijd nemen om te laten herstellen en goed in de gaten houden...weer een lastig proses met een 2 jarige hengst maar godszijdank is mijn mannetje heel netjes opgevoed en houd hij zich echt super rustig *\o/*

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 21:03

Oh jeetje, wat vervelend.
Hopelijk groeit hij eroverheen/ wordt het sterker.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:17

Horsii, hier is het ook best nat allemaal. Maar zo enorm veel regen gehad.
Braaf hoor, al een bitje in.

KittyDylan,
Knappe kerel.
Leuk dat hij al heeft mogen dekken. Eigen merrie of gast merrie?

Kim, hopelijk komt het weer goed.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:03

Gast merrie. Een bekende die graag al met hem wilde dekken. 2 keer gesprongen en in 1 keer raak dus dat zit goed :D

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:49

horsii schreef:
1e keer bitje in.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Hoofdstel staat haar prachtig, maar aan de tweede foto te zien denkt ze het hare ervan :')

Kim, beterschap gewenst voor Olly! Enig idee wat de oorzaak kan zijn?

KittyDylan, wat een prachtige pony heb je daar <3

Kiki, wat fijn dat King weer opgebloeid is dankzij zijn nieuwe vriendinnetje <3

NorwayFjord, nu weet ik wie je bent! Met het zien van de foto's van Olaf herinner ik me een topic van, ik denk?, vorig jaar met een bruin Edix halster wat toen (nog?) niet op de markt was. Ik was onlangs op de Edix dag en nu leg ik pas de link :') Ik herken nu je paard :D wat een heerlijke foto's btw!

Emori, de bbp staat hem goed en lijkt als gegoten te passen :j

Vanochtend een stukje wezen wandelen met de jaarling en tweejarige en ze waren allebei heel braaf.

Afbeelding

Binnenkort wil ik eens naar het strandje wandelen, dat is 2km wandelen. Ben benieuwd wat ze van het strandzand en het water vinden :j

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 05:15

Wat zijn ze braaf dais. En knap.

Kittydylan, leuk veulentje onderweg.