onder tussen zitten wij naar een paard te kijken die denkt, maken jullie maar slapeloze nachten want ik slaap lekker dus ik ga ook ff slapen morgen om half 7 zal ik nog wel ff kijken hahahavoor ik kids onder de douche ga doen lol
nou de joy en hope tv gaat hier weer uit een nieuwe werkdag en ik hoop dat er vanavond wat gaat gebeuren (maar dat hoop ik al anderhalve week )
ellepel
Geplaatst: 20-04-12 08:03
nou......ik kijk net en normaal zie ik dus alleen maar een etende joy..... maar nu niet...ben benieuwd of dat wat zegt of dat het puur toeval is en als ik straks weer kijk ze gewoon staat te eten
Faniek
Geplaatst: 20-04-12 10:51
Volgens mij zijn ze opgegeten door een stier nu Ik ben elke dag trouw aan het kijken, maar nog steeds is het verstopt.. het mooie weer komt eraan dus het mag dames!
Haha ja dit is onze os Billy. De bekapper komt vanmiddag, dus hebben hem nu alvast opgesloten.. Hij is echt megagroot.. denk dat zijn schoft op zeker 1.65 zit..
Mariska, rare vraag maar dat uitmesten gister. Wat is het gedeelte recht onder de camera? Daar ging gister iemand instaan en dan uitmesten ofzo. Ik dacht dat daar de voerbak zat.