Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
marialva schreef:nog steeds lekker rustig GEEN alarm nog afgegaan, lag al vanaf 22.30 in mn mandje maar werd net wakker van een hypo(laag suikergehalte ben diabeetisch)heb ik een keertje rust krijg je dit weer
maar goed als ik er niet van wakker wordt wordt ik nooit meer wakker (als je begrijpt wat ik bedoel
)
hoop verder dat het even rustig blijft
marialva schreef:nog steeds lekker rustig GEEN alarm nog afgegaan, lag al vanaf 22.30 in mn mandje maar werd net wakker van een hypo(laag suikergehalte ben diabeetisch)heb ik een keertje rust krijg je dit weer
maar goed als ik er niet van wakker wordt wordt ik nooit meer wakker (als je begrijpt wat ik bedoel
)
hoop verder dat het even rustig blijft
jokari schreef:oeh Cyn, hou je maar kalm zeg, 't is niet de bedoeling dat je er zelf gaat onder lijden. Komt dat nu omdat je teveel heen en weer aan het lopen bent en mss niet goed eet ? Of heeft dat niet direct een aanwijsbare oorzaak ?
MiSz_SaNdY schreef:ik wacht geduldig (ahum) mee
ts eten dan!! wel aan je zelf denken hoor zet t personeel maar wat meer aan t werk dan hihi
marialva schreef:MiSz_SaNdY schreef:ik wacht geduldig (ahum) mee
ts eten dan!! wel aan je zelf denken hoor zet t personeel maar wat meer aan t werk dan hihi
ha goedemogel het is voor jou ook rustig geweest vannachtstilte voor de storm?.........
Maar zouden jullie nog een hap door de keel krijgen? met een tweeling en nog een veulen op komst?????