Daihyo schreef:Ziet er goed uit! Die beenbeschermers moet ik niet mee aankomen het eerstkomende jaar denk ik. Na die wond op haar been is ze niet zo makkelijk meer. Ja poetsen en hoeven uitkrabben gaan prima. Maar zodra ik iets anders wil dan mag ik er niet aan komen. Gewoon niet.
Ah dat kan ik me voorstellen! Mijn bijna 2 jarige (van mei 2019) had afgelopen jaar een hoofdwond dat geniet moest worden. Duurde toch wel vrij lang voordat ik haar over haar hoofd mocht aaien en kriebelen, kreeg ze gelijk zo'n zuur merrie hoofd van
en die van jou had ook nog verband en alles om voor enige tijd toch? Ik probeer mijn jaarling spelenderwijs beetje kennis te laten maken met dingen. Ze geeft haar 4 voetjes nu redelijk (soms geeft ze haar voetjes en dan trekt ze ze ook graag gelijk weer terug). Met beschermers is het klittenband altijd het engste om zo te zeggen dus eerst in de buurt klittenband open en dicht doen enzo en laten ruiken en haar ermee "poetsen". Had ze nu gepakt om met de 2 jarige te oefenen en ze was zo geïnteresseerd maar kon ze zo om doen
hier is ze trouwens ook lekker kont hoog haha!