Wat kan mij het nou schelen of bokt mijn pony mooi of niet mooi vind, het is niet dat hij beter wordt als hij de bokt verkiezing wint

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
billionache schreef:Leuke paarden verzamelingen komen er voorbijRegreso is mijn enige paard!
Hier nog niet gemeten, wil ik wel doen als hij hierheen komt en dan regelmatig bijhouden. Regreso was 105cm bij geboorte.
@AF: toffe deken! Vanwaar de keuze voor een deken als ik mag vragen? Ik ben zelf namelijk in dubio, maar denk dat ik de mijne gewoon in z'n blote billen laat lopen.
@Sarah_Fons: ahh stoere Jack!hij komt van 2lazy7 vandaan zie ik?
@pradadaan: volgens mij maak jij nog wel een goede kans hoorje bent toch redelijk 'gekend' op Bokt met je leuke setjes en Nacho is een heel aansprekend veulen (incl apart kleurtje)!
AnimalFriend schreef:Mh dan weet ik het niet. Heeft ze al geprobeerd bij een ander paard te drinken? Dat heeft Guus zeker 3 weken lang geprobeerd...
Cioccolato schreef:Belle heeft de grootte wel, maar een fijn koppie. Maar stokmaaf is dus 1.32. Dus normaal in de curve.
Billie heeft ook een fijn koppie, maar is nog maar net een maand he, hij is er sneller uit als Belle namelijk
Belle heeft haar veulen halster nog steeds op het kleinst
Cioccolato schreef:hij 's best groot he
Ik wacht gewoon af hoe ze uitgroeien. Zie het vanzelf, en het zal vast allemaal in verhouding trekken.
Klein maar fijn
Billie heeft zelf een hap brokjes uit z'n bak genomen
Veel meer eet hij toch nog niet