Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vind het zo echt niet meer leuk.
Arme makuya 

wil heel veel knuffelen en loopt iedereen achterna. Heb alleen het idee dat ze dik aan het worden is, kan ze ribben nog net voelen. Ze heeft ook wel een enorme wintervacht.
)
Ik duim voor jullie dat het wondje snel dichtgaat en goed geneest.
prachtig compliment al! Natuurtalent vrijheidsdressuur zou ik zeggen!
mooney schreef:cortana: jij hebt (had?) ook een schimmeltje met pigmentverlies toch? Een meisjesversie van mijn ruin vond ik dat altijd haha.
Igniss: vervelend dat het herstel niet opschiet, verder ziet ze er wel vrolijk uit. Zo vanaf de foto vind ik haar niet erg dik lijken, maar met zoveel haar is dat natuurlijk lastig te zien vanaf een beeldscherm.
Donna: Wat doet ze zowel, vervelend naar jou of verveeld ze zich gewoon? Ze lijkt zo op de foto wel wat schraal op de bovenlijn, vertekend dat?
Die van mij vind het ook hoog tijd dat het gras weer gaat groeien, ondertussen is ze kampioen creatief kantjes snoeien (ze heeft gewoon onbeperkt hooi, maar dat is te makkelijk natuurlijk)
[ Afbeelding ]
Die heb ik nogsteeds! Cortana heet ze haha, vandaar mijn boktnaam
. Heb haar al 11 jaar en ze gaat nooit meer weg! Inmiddels heeft ze net de leeftijd van 17 aangetikt maar is echt nog topfit! Ze wordt echt elk jaar steeds gekker heb ik het idee. 
Arme beest is al helemaal gedrild in niet schooien, halthouden en achterwaarts op commando haha. Denk dat ze wat zelfstudie heeft gedaan.
Wat fijn dat ze nog zo fit is, hopelijk nog veel mooie jaren voor jullie samen.
Hoe duidelijk de hierarchie ook is, ze geeft gewoon spontaan nog flinke meppen.Ze staat wel samen in de wei met mijn 5 jarige maar momenteel is alleen die 5 jarige gepromoveerd tot babysitter van het veulen! Pas in de toekomst als het veulen een beetje voor zichzelf op kan komen en sterk op zijn benen staat mag hij bij haar in de wei! Toch een beetje mijn moederhart die het tegenhoudt haha
. Dus ik heb geluk gehad wat dat betreft.
En ideaal, scheelt je weer kantjes maaien