Ik meld mij ook maar even heb het al een tijd gevolgd. Gefeliciteerd met het veulen. Ik hoop voor Aleeneh dat ze er ook nog bij heeft kunnen zijn aangezien ze toch een tijd gewaakt heeft.
uiteraard was ik natuurlijk weer 2 minuten te laat maaruh, dames gefeliciteerd!! ik ben heel benieuwd naar de foto's
Gefeliciteerd Ben ik blij dat ik toch nog bleef gluren tijdens het eten Volgens ij 4 mooie witte stelten gespot.Fijn dat de kleine (grote) man geboren is
Net gemist, we zaten te eten.Maar super gefeliciteerd, wat ik er zo van zie is het een vlot en alert veulen. Mooi!
ZOOO!! gaaf diertje! Gefeliciteerd allemaal! Maar weer.. gemist.... Heel de dag de computer aan, maar helaas.. net even soep maken en daar ligt ie!
taverno schreef:Tijdens het volkslied van Sven Kramer geboren.Goh,zou hij vernoemd worden? Fa'iz is arabisch voor winnaar
is het geboren?ik ben even 2 uurtjes weggeweest (of langer?) en heb het helaas gemistEditIk ben dus net 45 min te laat:(Maar van Harte Gefeliciteerd! ik ben erg benieuwd naar foto`s(wie niet )
We noemen hem S.A. Moushtaher (one of significance, famous) Hij is iig bruin en zo te zien wordt ie ook schimmel...
Hele mooie naam! Ben benieuwd naar de foto's. En gefeliciteerd Ylona en Diana! Ramaylla ook natuurlijk