Mariska, mag ik je misschien nog een tip geven? Heb je de mogelijkheid om 's nachts de stallamp te dimmen of te vervangen door een zwakker lichtje? Zo heeft Joy veel meer een dag en nacht ritme wat haar misschien wat meer kan foppen
Eileen_
Geplaatst: 25-04-12 16:59
Ariebombarie schreef:
Irizz2 schreef:
Ze eet..
HOLY SH*T NO WAY SERIEUS??? BELLEN!!
Wat heb jij geweldige reacties zeg
Irizz2
Geplaatst: 25-04-12 17:00
Ariebombarie schreef:
Irizz2 schreef:
Ze eet..
HOLY SH*T NO WAY SERIEUS??? BELLEN!!
ik zorg er teminste voor dat iedereen weet wat ze aan het doen is terwijl je niet hoeft te kijken
Ben weer thuis... (wat duurt een werkdag dan lang zeg..).
Even over de stal. In de hele stal liggen rubberen stalmatten. En op de helft daarvan heb ik stro gelegd. Speciaal voor jullie niet in de hele stal, want nu bevalt ze als het goed is mooi dichtbij de camera.
Licht dimmen wordt lastig, het zijn tl balken en die hebben maar 1 stand. Ik kan proberen 1 v.d. 2 buizen los te draaien, maar op zich zijn al meerdere merries zoals het nu is bevallen, en eigenlijk nooit gemerkt dat ze er echt last van hadden.. Minder licht betekend wel minder duidelijk beeld op de cam, waardoor ik weer vaker de stal in moet en haar misschien verstoor terwijl ze nog niet helemaal bezig is..
Ik vind dat ze vannacht maar moet bevallen, mennn dit soort nachten breken je toch op. Zoals ze gisteren rond 23:20 opeens neerging, weer probeerde op te staan maar meteen weer neerging.. ik dacht echt dat het kwam..
Nou maar even snel wat eten en dan zal ik eens even foto`s maken..