Je mag ook gewoon normaal antwoorden hoor, typte op mijn telefoon En daarbij is dat niet de link van Joy begrijp ik maar van een andere merrie? Als dat zo is is daar ook een algemeen topic voor lijkt mij?
Ik ook! Zitten hier samen en ik: "Is dat nou de voetjesblaas?!" manlief: "Nee, dat is gewoon haar staart"... ik: "Neej! Toch??".... Heeft manlief toch weer gelijk
Bellarose
Geplaatst: 19-04-12 22:46
Je kan ook gewoon ff kijken, link staat elke 2 pagina's wel een keer.
caat_eve
Geplaatst: 19-04-12 22:47
Wat een knappe paarden, ik ben benieuwd wat er uit komt! Ik ga ook lekker volgen op de cam!!
Eydis
Geplaatst: 19-04-12 22:47
Dankjewel Froukjesloves!
@ Bellarose, dat snap ik maar omdat er zoveel verschillende marestare links door het topic staan wist ik even niet meer welke.Aangezien er voor die webcams ook een algemeen topic loopt is het nogal verwarrend Bovendien kun je ook gewoon misschien even iemand vriendelijk helpen?
Ooh geen ruzie hier hoor, benoem alleen wat ik zie Ik kijk al jaren naar cams van de merries, veel te leuk.
TurboTinker
Geplaatst: 19-04-12 22:49
succubi : lol Kijk jij snachts ook?zoja, sms maar als het zover is dan
Bellarose
Geplaatst: 19-04-12 22:51
Mijn oprechte welgemeende excuses Eydis! Nu weer ff ontopic?
Volgens mij... gaat het vannacht nog niet komen. Al maakte ze het net wel ff spannend
OnlyFroukje
Geplaatst: 19-04-12 22:52
Hahaha snackie ik weet wel ik laat me merrie nooit een veulen krijgen want dan weet ik wel wie er een bed in de stal zet! Dus geen strak plan. vind dit veel te mooi:P
succubi : lol Kijk jij snachts ook?zoja, sms maar als het zover is dan
Grapjas, ik ga naar bed! Met Marny heb ik heerlijk 3 weken op stal geslapen, ik heb mijn tijd gehad! (en laat mevrouw de "maiden" in de ochtend al melk spuiten en gewoon om 19uur s'avonds bevallen waar iedereen bij is )
Mijn oprechte welgemeende excuses Eydis! Nu weer ff ontopic?
Volgens mij... gaat het vannacht nog niet komen. Al maakte ze het net wel ff spannend
Aanvaard hoor Nu weer fijn staren he!
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-12 23:18
Lekker verwarrend voor meelezers als er hier over andere cams gepraat gaat worden. Ik vrees dat het topic vrij snel op slot gegooit gaat worden als dat gebeurd. Zullen we het hier alleen over Hope en Joy hebben... Ik geef toe er gebeurd nog weinig, maar toch..
Loran_Nolen
Geplaatst: 19-04-12 23:19
ah, ik zie het Volgens mij kun je meerdere volgen via link boven de cam?
Helaas, zou graag anders melden, maar zoals het uier er gisteren uitzag, zo zag hij er vanavond ook uit.. En Hope moet nog even, haar uier groeit netjes en ik verwacht dat zij wel redelijk op de uiterekende datum (12 mei) zal komen. En voor die tijd moet Joy haar veulen er toch wel een keer uitgewerkt hebben vind ik
Ze is er maar weer bij gaan liggen... eten slapen eten... wat een leven
DiaBelle
Geplaatst: 19-04-12 23:36
Misschien heb ik er over heen gelezen maar heeft Hope al eerder een veulentje gehad?