Ze lijkt iets rustiger, vanmiddag hadden de meiden de kolder in de kop, Peaces en Viga sjeesde door het hele land, Iris bleef een beetje hangen in de paddock, Junita bleef bij haar en daar draafde ze een beetje mee. Dadelijk, rond 20:30 maar weer een tietenfoto maken. Nu staan ze allemaal binnen te hangen en zo hard regent het hier niet gelukkig.
Nou ik ben benieuwd, hoop dat het er vanavond dan eindelijk uit komt en die buik, tjaa...
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-12 19:58
We hebben het spul maar alvast binnen gezet, het is hier vies weer geworden en ze waren elkaar aan het vervelen in de schuilstal, Viga is altijd als ze hoogdrachtig is de kleine terrorist dus Iris en Junita mogen dan niet naar binnen Uiteraard ook weer tietenfoto's gemaakt en nog steeds geen veranderingen, banden niet en tieten niet.
hihi die 3e foto daarbij kreeg ik zoiets van kurk eruit en ze vliegt weg, zoals bij een ballonetje. Maar jij heb dus al je veulentje en wat een mooierd!! Nu Iris nog duimerdeduim
ik zie dat er alweer 4 pagina's bij zijn, dacht ik er loopt nu vast een mini-Iris rond. Maar helaas ze heeft wel al een giga buik zeg hehe
Ka_tje
Geplaatst: 07-03-12 21:53
Ik zie nu de foto's van Iris haar buik! wat een tonnetje is ze al! het is meer buik dan pony! Hopelijk komt het veulentje gauw, dan is ze van het gewicht verlost!