Moor, zijn eerste kleinkind? Vertel.... Voor zover ik weet, wordt zijn oudste kind dit jaar 2. Mis ik iets? En ik ga jullie zoooooo stalken volgend jaar
Nee, gaat Dais me geen vlaai bezorgen vandaag? Jammer... Enne.. je hoeft me waarschijnlijk zaterdag niet te zoeken. Maar dat ga ik niet allemaal uitleggen in het topic van Bebie zebra Pion, maarja, als ze het niet voor vannacht doet, hoef je toch ook geen vlaaiengevecht te houden op de markt, haha.
Jammer, Diane.. Alle vlaaien voor ons gevecht liggen hier al klaar.. Ik wacht wel tot het berentijd is rond een uur of 00:30 uur vannacht
Ik wil zo graag een Koninginnedagbebie!!!
Vandaag ben ik niet geweest, mijn verzorgster ging. Ik kreeg wel bericht van een stalgenoot dat haar flanken een heel stuk leger zijn dan gisteren.. Dus het begint op te schieten nu (hoop ik )
Ik was gisteren niet naar Dais geweest (verzorgster ging). Ik ben er nu toch wel heel slecht in om een dag niet te gaan. Ik heb onrustig geslapen vannacht, omdat ik Dais niet vertrouwde. Dus ik zat net om 5:30 uur in de auto naar Dais. Haar uier is minder groot dan van de week, maar wel harder en heel warm! En met heel weinig moeite kreeg ik er een druppel amberkleurige vloeistof aan! Voor een Koninginnedagveulen moet ze wel heel hard haar best gaan doen. Denk dat we dat niet halen, maar ze is weer een heel stuk gevorderd in 1 dag!