Ieniemini zeer speciaal veulentje op komst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mdr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 09:46

Hey Anna, weet je, onze Marije was de dag ervoor op de wei ook nog aan 't bokken en 't crossen en zo en ik dacht, ja, die zal nog even wachten met veulenen, kan niet als je nog zo loopt te springen dat je dan op veulenen staat. Maar wat denk je ... ja, de dag erna was Gauke toch geboren :-) Ik dacht, oei, straks heeft dat bokken er iets mee te maken, maar ja, ze is toch precies op dag 330 geboren en alles was prima, dus zal wel gewoon normaal geweest zijn zeker? Wie weet wilde mama haar er wel uit en maakte ze daarom van die sprongen om het een beetje te helpen :D En wie weet is dat dus ook Lola haar bedoeling ... we zullen zien ;-)

chanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 11:14

mdr schreef:
Hey Anna, weet je, onze Marije was de dag ervoor op de wei ook nog aan 't bokken en 't crossen en zo en ik dacht, ja, die zal nog even wachten met veulenen, kan niet als je nog zo loopt te springen dat je dan op veulenen staat. Maar wat denk je ... ja, de dag erna was Gauke toch geboren :-) Ik dacht, oei, straks heeft dat bokken er iets mee te maken, maar ja, ze is toch precies op dag 330 geboren en alles was prima, dus zal wel gewoon normaal geweest zijn zeker? Wie weet wilde mama haar er wel uit en maakte ze daarom van die sprongen om het een beetje te helpen :D En wie weet is dat dus ook Lola haar bedoeling ... we zullen zien ;-)

Meestal als ze zo druk zijn hebben ze voorween en zal het vast niet lang meer duren.

rockwitch

Re: Ieniemini zeer speciaal veulentje op komst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:14

Maar aan het begin van dit topic staan ook van die race en bok filmpjes en die kleine zit er nog steeds in.

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 13:52

Uier gaat nu ineens wel erg hard, he???
Ben benieuwd! <3

Dorien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 15:01

Lola haar uier kan toch ook al tellen hoor. Ik ben er nog niet zo van overtuigd dat Luna haar voor zal zijn hoor. Luna heeft wel een enorme uier, maar ze blijft het maar uitstellen!! En we mogen niet vergeten, vorig jaar is ze mooi over haar datum gegaan.

Straks zijn er 2 paasveulens van Silverado op dezelfde dag ;) zou dat wel leuk vinden hoor, 2 half (broer en/of zus) op dezelfde dag! Van Angel zal het wel niet zijn, die heeft besloten om te wachten maar Luna dat kan toch spannend worden voor die dag. Ze blijft de periode rond Pasen de beste periode vinden om zelf geboren te worden en te bevallen (Vanessa weet wel wat ik bedoel ;-) )

Luna staat terug op stal, halve dag buiten gezet maar in mijn pauze snel even naar huis en wat zag ik... Luna stond nog steeds aan het hekken waar ik ze achterliet een beetje zielig te kijken. Ok, je mag terug naar binnen dan...

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 15:07

Pff Manda ik heb vannacht zelfs over je gedroomd!
Dat ik bij je was toen net Lola ging bevallen. _O-
Ik moet wel even voelen maar het lag goed plopte er zo uit! :D

AhvG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 15:12

Wat een super leuke combi ! 2 super leuke/mooie pony`s ! ik ben benieuwd !

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-10 15:47

Meavey: je mag hier best komen logeren om te helpen hoor :P

Dorien: ach arme Luna, die laatste loodjes kunnen echt zwaar zijn... Luna is ook zo ontzettend klein he, was early een groot veulen?

Chanouk en mdr: lola is meestal even druk als ze los mag, maar van mij mag het veulen ook wel beginnen te komen hoor ;). Vandaag in ieder geval staat ze lekker te zonnen en en dutten in het weitje.

Babel: ik kan inmiddels heel snel en makkelijk uierfoto´s maken, ik hoef er zelf niet onder te liggen maar enkel de camera even op de goede plek eronder te hangen en klikken :D

Rock: ja heerlijk geslapen vannacht! Lola ligt niet meer zo vaak languit de laatste dagen. Ze ligt wel, maar ze ligt rechtop dus dan gaat het alarm niet af. Vannacht iets van 4 keer alarm gehad verdeeld over de nacht, en ik kan goed tegen gebroken nachten dus slaap daar net zo goed mee.

Rockwitch: ja vergeleken met de februari foto is het flink groter geworden :D. Maar het groeit rustig verder, ik ben reuze benieuwd of Lola straks nog comfortabel kan lopen met zo´n enorme uier :P

Spatter: een paasveulen zou heeel mooi zijn, dan is ze ook rond de 320 dagen en dat is een best mooi termijn toch ;)

Verder nog geen nieuws, Lola is aan het genieten van het zonnetje buiten, eindelijk eens een dag zonder regen! Naar de uier heb ik nog niet gekeken.

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 16:00

Oh het was trouwens een vos merrietje Manda. :+

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 16:02

Sodeletuut schreef:
Spannend hoor! En een mooie combi!

Inderdaad. Ben heel benieuwd naar hoe het veulen eruit zal zien.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 16:10

Ik zag dat er al zoveel op het topic gereageerd was, dat ik dacht dat het veulen er wel zou zijn, zat hoopvol naar foto's te speuren, maar nog niets ;) Dan kom ik jullie ook gezelschap houden met wachten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 16:19

wat een leuk filmpje zeg! volgens mij is dat veulen gewoon precies zijn moeder qua karakter :+

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 16:46

Meavey schreef:

Wat toevallig, ik over de merrie! alleen kwam er een varkentje uit... :')
Hmm, laten we hopen dat dat niet het geval is. :')

Pfft, het word nu spannend :D

Dorien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 16:48

Anna, Early was ieni mini :D
Ondertussen is hij wel iets groter dan zijn mams geworden, hij gaat meer naar Silverado zijn schofthoogte gaan als volwassen dier denk ik. Maar groot kun je dat nu ook niet noemen hé. En zoveel verschil? Bah, dat valt nog wel mee tussen Luna en Silverado.

Early was echt klein, en schattig, en een hoog knuffelgehalte :D Ben benieuwd hoe zijn broer/zus er zal uitzien.

Maar Luna was wel moe van hem op het einde, die was gewoon blij dat hij werd gespeend volgens mij.

Dorien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 16:49

Inney schreef:
Meavey schreef:

Dat zou toch al een serieuse vorm van overspel zijn :D Denk dat er bij Silverado geen varkens lopen ook die hun kans hebben kunnen wagen :D

Evine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 16:53

whaha das idd niet te hopen :D

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 16:59

Haha, laten we toch maar hopen op een miniepaardenveulentje :')

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 19:02

Inney schreef:
Meavey schreef:

Had je gisteren dit topic gelezen? ;)
[PP] Varken masturbeert op paard??

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-10 20:14

Meavey ik heb zelf ook wel eens van een vosje gedroomd, wel een vosbonte, maar met weinig wit, ben benieuwd :P. Een vosje of zwarte zou ook erg leuk zijn, die kleur hebben we nog niet ;).

Gatver dat topic van dat varken _O- . Vanessa had wel veel dieren, maar ik heb er geen varken gezien gelukkig haha. Daarnaast heb ik foto als bewijs dat Silverado er echt op is geweest :P.

Lola rolt regelmatig in de tuin en dan blijven er veel plukjes vacht achter in het gras, vandaag zag ik dat de vacht van Lola gebruikt wordt om straks andere babytjes warm te houden :D

Afbeelding

mezeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:22

Wow! Dat is echt cute! Waar is het snaveltje?!

BlueLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:23

wat een mooie foto zeg manda
fijn dat der haartjes voor een nestje gebruikt worden :D

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:26

Haha dat zelfs Linda gaat dromen over de bevalling van Lola _O-
hoe bedoel je dit veulen houdt de gemoederen bezig??? :+
Hielp het konijn ook mee???

Mooie foto Manda,...heerlijk te weten dat er overal nieuw leven komt en ook verband houdt met elkaar ;)

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:27

Hihi, Lola geniet duidelijk van haar poetsbeurt!

Evine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:29

whaha die foto doet me echt denken aan toen ik met mijn moeder de bankbekleding aan het uitkloppen was buiten :)
wij hebben bekleding die we eraf kunnen halen en in de kussens van de bank zitten ganzenveertjes dus de hele binnenkant van die bekleding zat daaronder en toen we klaar waren met uitkloppen was onze hele tuin bezaaid met veertjes die de musjes toen kwamen halen voor hun nestjes :D zoo schattig :)

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:37

Oh zo mooi dat vogeltje met Lolavacht! :D

Neen, varkentjes heb ik 'gelukkig' niet, het zal wel zeker een Silveradootje worden hoor! Goh, het wordt nu erg spannend, is er terug niet een kleine verandering in de uier???

Heb net naar de uier van Nikita gekeken, deze morgen stond hij weer redelijk gespannen maar vanavond was het terug leeggelopen. :D Dat stelt me ietswat gerust natuurlijk. ;)