Daar moeten we even over gaan bellen. Dat wilde we gistere doen, maar dat willen we met renate er bij doen, omdat die zelf ook vragen heeft. Maar dat kwam er gistere niet van omdat ze naar het ziekenhuis ging vanwegen haar vader.
Moeah, zat wil ik niet zeggen. ze vind het helemaal niet erg van hem gescheiden te worden. Soms is het echt een moederkindje en plakt hij aan haar vast. Andere moment staat hij gewoon 20 meter verderop.
Als ik wat met Mara ga doen staat hij op stal. Dan is er nisk aan de hand. mara gaat dan ook gewoon gezellig met mij mee. Ze vind alles best
Hij groeit als kool. Het halster wat hij om heeft op die foto's heeft hij gesloopt... Die gaat als aandenken in mijn kamer aan een spijkertje.
hij heeft nu zo'n goedkoop welkoop haltertje om. Daar is hij nu al bijna uit gegroeit. Hij heeft nog maar 2 of 3 gaatjes over... daar doet hij dus nog maar 3 weken mee...
We zullen zien
Tjah, mijn wilde dekhengst is geen halfe dekhengst meer.
eerst was er maar 1 balletje ingedaald. Afgelopen week is de 2e ook ingedaald Ik heb nu een echte hengst
Steefjevos
Geplaatst: 08-09-09 17:46
En heb je alweer nieuwe foto's? Misschien leuk om eens een fotoshoot te laten doen door iemand met een spiegelreflex camera? Dan kun je een foto uitvergroten en heb je voor altijd een aandenken aan 'toe hij ooit klein was'.
Mijn pa heeft een spiegel refelx en mijn zusje... ik had het haar laast nog gevraagt en toen zei ze is goed... Mar toen moest ze wat met haar vriendje gaan doen... terwel wij al afgesproken hadden... Vond ik niet zo leulk, maargoed. Het word wel weer tijd voor foto's ja!!
Ik ga een foto uit laten vergroten van dagen oud denk ik, daar zitten zulke leuek foto's tussen